MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under mars 2012

Av Elli - 31 mars 2012 19:25

Hahahahaha! xD

Eh, Jag menar.. heej! :D

Har suttit och tittat på en video på Hofh i kategorin "Dagens Apfilm" (Hon älskar ju apor, så varför inte?). Videon är väldigt kort men kul! xD


Kan du inte se videon? Klicka HÄR!


Haha! Jag kan, seriusly, se den videon 100 gånger utan att tröttna! xD


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 31 mars 2012 15:32

Hejhej!

Ska bara kika in en kort stund och berätta om nya temat på Msp!



Ord man måste ha med i en film till tävlingen:

I love easter eggs

I love chicks

Let us go egg hunting


Har tävlingen varit förut? Isåfall, när?:

Förra året ofc! ^^


Vad jag tycker om temat:

Nja, inte så kul. Bara att det finns nya animeringar och nya kläder som jag tycker de e kul.


Vad jag har köpt:

Inget, har inte råd! Hahah ^^


Övrigt:

Dem har gjort om angående meddelanden! Nu får man både mail och "chatt" där! Fast man kan så klart återgå till förra mailen för att kolla sina gamla mail. ^^


Farväl - sa en säl ;D

 


Ps: avslutningen kommer från en bertbok

Av Elli - 31 mars 2012 15:05

Hejj!

Usch! Man vaknar och ser det här:



Jag som trodde det var vår?!  

Jahapp, dags att ta fram vinterjackan igen då..! Heh, skoja bara. Tänker köra på långärmat + hoodie + vårjacka istället..   


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 30 mars 2012 22:48

Heyy!

Förlåt för att jag skriver så sent nu men jag ska bara se till att få detta gjort!


Idag har varit en av dem bästa skoldagarna på länge! Ja, förutom 1 sak.. Tog en spruta i morse och det är nu den gör ont!   Kan inte lyfta armen speciellt högt och det är väldigt jobbigt när man behöver armen.. I alla fall så har det annars varit en superdag!


Vi har haft Teknik på morgonen (har fått byta grupp så har inte på Tisdags-eftermiddagarna längre. Vilket betyder att jag inte har min underbara sovmorgon och börjar inte kl 10 utan 8.30!) och vi har fått jobba med ett nytt projekt, att bygga en ägghjälm. Alltså, vi ska bygga någonting så att om vi släpper ett ägg högt uppifrån (Som andravåningen i skolan som vi ska göra nästa gång) så ska grejerna se till att det inte går sönder! Det dumma e att vi har begränsat med matrial som vi får bygga av (Det är meningen).. Teknik e ett av dem roligare ämnerna!  


På lunchen så fick vi en stor kanelbulle var till efterrätt! Mattanterna har haft en tävling för alla fyra matsalar om vilken matsal som slänger minst mat och vinnarna får en god överraskning. Men enligt tanterna så blev det så jämt att dem beslöt att det blev dött lopp. Så alla salarna fick den goda överraskningen! Mums!

  (Obs, inte min bild från början!)


På fredags-läsningen så har vi vårt mys. Jag glömde att ta med mig något men det gjorde faktiskt inget! Först så tog vår lärare in 2 gamla grenar som hon satte i vas och en satte hon fast bakom ett bord. Dem grenarna fick vi pynta med lite påskpynt så att det blev lite färgglatt och fint i klassrummet! Känns lite gladare nu att sitta i klassrummet.   Dessutom fick vi 2 skumhönor var! (Vet inte om det ska vara 2 ord eller 1.. Båda stämmer i och för sig..) Det e godis som hon och vår andra mentor köpt till oss, tänk vad snälla mentorer vi har!


Efterrätt och godis får man inte varje dag precis i skolan!?


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 30 mars 2012 18:03

Hej hallåj!

Förlåt för att jag inte skrev ett enda inlägg igår men jag hade fullt upp när jag kom hem! Skulle ju till Pezzan för att gå lite på stan och köpa bl.a godis.. 8)

Men jag kan vara glömsk ibland, vilket inträffade!    Jag gick till busshållplatsen och väntade. När bussen kommit och jag stigit på så kommer jag på lagom till nästa hållplats att jag glömt alla rabattkuponger som det var meningen att jag skulle använda!   Så fick hoppa av på busshållpatsen och springa hem igen för att hämta dem.. Tog en buss senare och kom till pezzan ganska snabbt. 

Jag hittade inga smycken och sånt som jag hade rabatt på men i godisaffären fanns det mycket man ville ha!

 

Tja, till slut så blev det några hekto med min och Pezzans påse..  När vi kom hem åt vi och tittade på Tintin filmen som kom hem för någon dag sen! Vi kollade även på ca 90 minuters "extra matrial"..

Han göra SO-läxan innan jag somnade i min mysiga säng  


Berättar om min bra dag i skolan senare! ;)


Tack och adjö - Korv i brö'

 

Av Elli - 30 mars 2012 15:45

Hejjsan!

Vill bara visa lite kul klipp som Pezzan visade mig igår. Det är en "internetaffär" som har dem här grejerna. I'm serius, man kan köpa det här grejerna! O.o


Ps: Varning för lite galna videos (vissa) ;D

Kan ni inte se videon? Klicka HÄÄR!


Kan ni inte se videon? Klicka HÄÄÄR!


Kan ni inte se videon? Klicka HÄÄÄR!


Kan ni inte se videon? Klicka HÄÄÄR!


Kan ni inte se videon? Klicka HÄÄÄR!


Nice va? Vill ha dem där spitballs.. Verkar fett kul! :D

Man kan köpa dem här grejerna på Vat19.com men fråga alltid era förmyndare (Dem som tar hand om dig, föräldrar) först!


Vi hörs senare och kanske störs! ;D

 

Av Elli - 28 mars 2012 18:15

Hejhej!

Idag gjorde 5 tjejer, 1 kille och jag klart vår film vi började med igår. Vi hade verkligen kul, både när vi spelade in filmen och när vi redigerade den!  Vi fick typ skrattanfall var 5:e minut! xD

Filmen skulle nog vara lite mer en scary film men den blev lite roligare med en kul ljudeffekt på slutet.  Vi var flera olika grupper som fick en mening var och som vi skulle göra en film av. Vi fick någonting i stil med "Ett monster jagar barn". Jag var ett av dem 4 barnen.


  (Slarvigt illustrerad av mig på när jag försöker springa ifrån monstret)


Först var jag med i en annan grupp med bara killar. Vad fick vi då för lapp? Jo, "Olle är kär i Lotta..". Ni fattade att jag ville byta då? Annars hade det blivit Jag = Lotta (Nej tack!!).    Men i gruppen jag hamnade i hade vi väldigt kul, så det var ju tur!    Synd att det var sista elevensval för den här terminen.. Men det är ju 4 gånger per termin så, vi ses om ett halvår elevensval!


Hej så länge! ;D

 

Av Elli - 27 mars 2012 20:27

Hejhej!

Förlåt för att jag har varit usel på att uppdatera, men det är svårt att lägga in i mitt shema.. Har så mycket annat för mig. Och ja, jag e lite glömsk.   Jag har glömt att svara på frågorna som jag fått.. Och så kom jag på det idag. Ahh! >:(  Ska försöka under veckan! För jag e hur slut som helst för att orka idag.. Har haft utväcklingssamtal idag med ena mentoren och mamma. Och det blev rekord (Tror jag? I alla fall för oss blev det de). Vi snackade i 1 ½ timme!!!    Jag skojar inte!



Då var det redan lite sent och så gick mamma och jag och handlade. Lite gott snask som jag ska ha när jag myser mig och tittar på Tintin. Han inte se klart igår så har sett en bit idag och nu är det bara en bit kvar.. Ser kanske klart den imorgon dådå! Hm.. man kanske ska bjuda med en kompis? I alla fall på Torsdag så ska Pezzan komma hit och se filmen! Kommer bli supermyyyysigt då!  


Klart slut - Varulvstjut! ;D


Ps: hittade avslutningen (Klart slut - varulvstjut) från några gamla Bert-böcker som jag håller på och läser igenom. D s.

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards