MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under februari 2013

Av Elli - 25 februari 2013 17:42

Jag kommer inte blogga varje dag, bara när jag får lust. Ska försöka ännu en gång med att blogga lite då och då.. Kommer även fixa en ny kategori som kommer heta "bilder" "dA" eller något sånt.. Kommer lägga upp lite bilder som jag håller på att rita + WIP-bilder (Work In Progress). Då kanske jag bli lite intresserad igen av att blogga C:


KRAM!

Av Elli - 22 februari 2013 19:07


Idag var det sista dagen i skolan innan sportlovet! Hur awesome är inte det?? En vecka ledigt.. Här ska sovas! ^^  Hahah, nä inte bara såklart, det blir ju rita, skriva osv. också! :3



Ps: Finns bara två dåliga saker med idag tror jag.. Har fortfarande liite träningsvärk i benen från i Tisdag (Seriöst!? Vi lekte ju bara Alibaba på gjympan.. ._.)  och att vi hade prov i fysik idag.. :C   Tror iaf att man har en chans att få ett A på det C:  men i alla fall.. Prov är aldrig kul.

Av Elli - 22 februari 2013 19:02

Ja, om jag ska sluta blogga alltså.. Har inte bloggat sen 5 feb och har inte heller haft lust till det. Har tänk lite grann på att jag ska göra det men jag får ingen motivation till det faktiskt.. Har inte så mycket läsare och det känns inte så jättekul (även om det varit inne minst 3 st här om dagen sen 5:e! :3) , känns inte rikitgt som att jag får så mycket feedback.. ;/  Hm.. men kanske.. Jag KANSKE kan göra om bloggen lite så att jag kan skriva och lägga upp bilder jag ritar och lite sådär kanske? Bild/foto/historier + my life? Hm... Ge mig en dag.


 

Av Elli - 5 februari 2013 19:55

Sorry. Har inte känt mig särskillt inspirerad till att blogga. Har så mycket annat för mig också.. (Speciellt nu när jag inte längre är beroende av FB! Nu är det DA som gäller ._.) Dessutom behöver jag satsa lite mer om jag vill lära mig spela gitarr. Visar jag inte mer angagemang blir det kanske inte några gitarrlektioner.. x_x  Men ja, jag har ju samtidigt en annan Youtube-Kanal (Som är hemlig för er, MOHahaha) där jag emellanåt lägger upp lite videos.. Och samtidigt har jag idéer på historier som jag behöver komma igång lite med också.. Men ja, det är ju lite jobb även om jag älskar att skriva.


Heh, jag vet vad ni tänker nu, att jag har alldeles för mycket att göra! Bloggen, DA (med andra ord, massa bilder som ska ritas!), Youtube, Gitarr, Skola, Familj, Vänner, Läxor.. Gaah, vad var det mer? Jo juste, jag som älskar att spela (te x Sims! Och kanske lite msp och sen Spyro..) måste ju få lite tid till det också! :S  Och andra småsaker som också kan ta tid..


Någon som har en idé på hur jag ska lösa det här? x_x


Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards