MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under januari 2012

Av Elli - 31 januari 2012 16:14

Heyy!

Idag har det varit en ganska bra dag, förutom en sak! Jag läste fel igår kväll på shemat för att veta vilken tid bussarna går. Och jag trodde det stod 9.20 så jag var i skolan 8.45 Men som sagt läste jag fel så igentligen skulle vi börja 8.20 Så jag fick kuta till bild-lektionen!     Men läraren var inte arg för att jag kommigt för sent. Nä, hon var lika glad som alltid. Det enda jag hade missat var ju tiden att få rita på min myllerbild.. Och jag skulle ju ta kort på min bildmapp, eller hur? Och nu har jag gjort det!


   


Som ni säkert minns så sa jag att jag skulle sudda ut mitt namn på bilden och det har jag gjort, om ni undrar varför de e suddigt på en bild. Och de e inte världens bästa bilder på dem för jag är inte världens bästa fotograf.. Och de e inte världens bästa ritningar av rosorna heller.. Så jag vill inte se några taskiga kommentarer! -.- 

Om ni undrar så har jag också fixat dom lite i picnik! Fixade dem åt rätt håll (på något sätt var dom vända fel) och så fixade jag lite bättre skärpa så att man ser lite bättre. ^^ 

Ni ser nu hur jag har ritat och den första närbilden på rosorna och fågeln har Pezzan lärt mig rita! (Bara rosorna, inte fågeln)   Och på andra närbilden så har Molle lärt mig att rita sånna rosor. Fast hon använder taggar, jag vill använda blad ^^   


Annars har jag inte mer att rapportera från skolan idag förutom 2 saker till:

1. På svenskan skrev jag ca 700 ord till min robinsonad, så nu har jag skrivit 1546 ord och nästan 3 sidor på den. Men jag har inte kommit så långt precis..

2. Vi fick pannkakor med sylt idag till lunch! Mumsigt! :D

Det har inte hänt så mycket mer idag men imorron så ska vi ha vernissage och visa våra föräldrar vad vi har gjort i skolan och så har vi valt ut (eller ska) som vi e lite extra stolta över. Jag ska ha min bildmapp att visa upp. Vi ska också välja en från klassen som vi tycker har gjort den eller den extra fin som vi "skickar" iväg till dramasalen och som får visas för dom nya 6:orna, eller dom kanske blir dom nya 6:orna, för vi har öppet hus senare på skolan för dom 6:or som e lite intresserade av att börja på vår skola.


Juste! Jag tog lite snygga vinterbilder i skolan också! Jag brukar ta lite snygga konst-bilder (enligt mig i alla fall) Och här e dem:


           


Dem blev väl lite mysiga i alla fall? Jag har inte fixat dem i picnik för att få fin skärpa och så men funderar på att göra de och kanske printa ut och göra dom till tavlor eller något.. Hm.. man kanske ska göra det med dom andra konstbilderna också? Hm.. Ska nog göra en ny katekori här i bloggen som kommer heta "foton" eller liknande och som mina konstfotton som kommer finnas i vissa inlägg vara med. Kanske.. kanske inte.. Vad tycker ni?


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 30 januari 2012 16:29

Heyy!

Glömde ju att berätta om vad som hände efter att jag hade gjort inlägget (eftersom jag inte hade lust med typ inget), för då hände det kul grejer ska ni veta! :D

När mamma och pappa kom hem hade dom med sig 2 påsar chips, dipp, yogurt och Pezzan! :DD  Vi hade myskväll (vilket vi inte haft på länge alla 4 tillsamans) och vi hade jätte mysigt och kul! Vi satt i vardagsrummet och myste. Jag och Pezzan satt och spela Wordfeud mot varandra i våra mobiler (Jag har en HTC wildfire och Pezzan har fått låna en Iphone av ett par kompisar), hihi ^^

Pezzan försökte ta kort på mig med sin mobil och efter 3 kort märkte jag de så jag satte upp foten (jag låg ner i soffan) framför kameran istället för handen, då tog hon kort på den istället    Och sen börjde hon filma mig också! Det ville jag inte heller att hon skulle göra så jag försökte sätta foten framför kameran igen men då kittlade hon mig! Taskigt.. Hon e starkare och jag kittlig, så ni kan ju gissa vem som vann    Det slutade med att jag ramlade på golvet.. *Aje*

Vid tolv-tiden shussade (stavning?) pappa hem Pezzan och sen gick jag och la mig. Ja, de var de.. ^^


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 30 januari 2012 15:23

Heyy!

Imorse när jag vaknade så gjorde jag som vanligt. Men när jag gick ner för att sätta på Te-vattnet så tittade jag på klockan och märkte att jag gått upp 1 timme för tidigt. Jag känner bara: Näääääj!    Jag la mig inte förs klockan typ 12 på kvällen igår och jag har annars lite svårt att sova så jag läste klart kapitlet i Lassie boken (som jag nyligen börjat läsa, har sett filmen med skolan men det var ett bra tag sen..) och dessutom hade jag en sån där natt då det inte går att somna.. Men det tog inte så låång tid som det brukar ta så jag lyckades somna till sist. Men när jag nu hade märkt de så gick jag upp och la mig igen, han halvsova innan klockan ringde ca 1 timme senare.. Sen så missade jag första bussen så jag gick ner till andra busshållplatsen för att vänta på att buss nr 2 (måste ju ta 2 bussar så gick ner till den station som jag annars hoppar av med, med första bussen). Den bussen var ovanligt tom och tyst (Yeees!) och jag hamnade på samma buss som en kompis och en kille från klassen. Dagen i skolan har annars varit helt okej ^^ Vi fick Pasta Carbonare (stavning?) till lunch, mumsigt!    På lunchrasten så gick jag och 3 tjejer (En e sjuk) till lilla backen och åkte på fötterna, kuul. Lunchrasten blev extra lång för våran lärare som vi har på den läsningen var hos läkaren då och på den rasten kom två vuxna killar och satte in en liten raut i vårat klassrum för att den här veckan ska vi få nätvärk som alla kan vara inne på samtifigt utan att det blir överfullt (hoppas)! :D

Och våran lärare som skulle ha läsningen har SO också så några gick till expeditionen (Stavning?) och frågade om våran vikarie kommit, det hade hon/han inte gjort så dom sa till dom (dom som gick dit och frågade) att vi fick gå hem, vilket vi gjorde då ^^.

Så nu e jag (och dom andra) hemma extra tidigt så nu njuter jag av att ha nätverk och kunna ha Spotify igång ^^. E ensam hemma just nu också så jag passar på att ha högt ljud. Lyssnar på Danny Saucedo som var med på melodifestivalen förra året och som jag såg i sommras på RockOff på Åland på en konsert, var inte där inne och kollade för biljetterna var lite dyra men jag och min kusin stod där utanför i en klätterställning och försökte se showen medans vi tog kort och filmade. Tyvärr var de lite grenar från träd ivägen..   


(Sämsta ljudet, vet. Men det fanns inte speciellt mycket att välja mellan.. men det är den konserten som jag stod utanför och tittade på!)


Mina favvo låtar av Danny (som föressten e D:et i E.M.D) e: Catch Me If You Can , Tonight , Radio och In Your Eyes. Dom e suuper (enligt mig) så jag kan rekomendera dom ifall ni gillar pop. ^^


Nu ska jag inte skriva så mycket mer på det här inlägget så..


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 29 januari 2012 19:17

Hej!

Sorry, men det blir inget med att jag berättar om ROSMT den här helgen.. Har varit hos Molle idag och pratat om hur vi ska göra med Komtek och svaret e: Ja!  Vi ska gå på Komtek, om hennes mamma och pappa säger ja.. Men det tror jag nog för vi har pratat om det här sen 3:an! Det kommer att bli jätte kul! Man får ju göra ett djur på en kropp, så kommer nog göra ett marsvin med en liten gullig rosett på huvudet ;D  Hihi, den kommer nog bli jättesöt, tar en bild på den sen när den e klar och kanske någon när jag håller på. ;)  Hos Molle så har vi snackat, suttit vid datorn och lite sånt där som vi brukar göra, förutom den sista kvarten. Då gick vi ut med hennes lillebror och lekte härre på teppan på en liten söhög vid deras hus. det gick lite farligt till men ingen gjorde illa sig. ;)

Det andra som hindrar mig till att jag skriva om ROSMT är att jag har ju som sagt mycket läxor att göra.. Har gjort 1/5 och det ska vara 4/5 innan jag går och lägger mig ikväll.. (1 kan jag inte göra för jag har glömt kolegieblocket i skolan   ) Och dessutom så måste jag stänga av datorn klockan åtta varje kväll då de e skoldag nästa dag så har inte så mycket tid på mig att skriva ett inlägg.. Det kan ju ta ett tag att skriva.. Så kommer att skriva om dem nästa vecka! Sorry men så får det bli.. :/

När jag var hos Molle idag så har mamma och pappa varit och handlat på rean hos Klädjätten till mig. Det var rea på rean så dem passade på då. ;D  Fick 3 tröjor (en fin-tröja som jag har när jag ska vara lite extra fin) och 2 par strech (Ingen aning hur det stavas? Kanske så, kanske inte..) som ser ut som jeans byxor. Älskar såna byxor för dom e så mjuka ^^

Har lite bilder kvar som jag skulle visa ju förut i veckan så här har ni en i alla fall:


 


Hahah xD

Ser ut som om han inte gillade att det fanns en kamera där xD


Inget mer att rapportera just nu, säger till om jag hittar något intressant!


Vi hörs och störs! ;D


Imorron e de skola igen.. ;(

Av Elli - 28 januari 2012 12:09

Hejsan!

Som ni vet så ska jag berätta om ROSMT idag eller i morgon och jag ska börja med att berätta att det kommer jag att göra imorgon! För har en sån där dag då man inte har lust att göra så mycket.. Kanske för att jag ska göra 5 läxor nu i helgen som e lite försenade.. Men först måste jag ha lite uppmuntran och det får jag genom att spela.. eller sitta vid datorn i alla fall.. Och då e min plan att spela The sims! Men villken ska man spela?? Jag har ju både The sims 2 och The sims 3! Båda e kul eftersom jag har några expantioner på båda..   

Nu ska jag berätta kortfattat om vad som hänt i skolan.. Orkar inte förklara så där detaljerat den här gången som jag annars brukar göra för jag har som sagt inte lust med så mycket och en av dom sakerna e att blogga, så just nu tvingar jag mig själv att göra det här inlägget för annars blir de aldrig gjort och då blir det ett EXTREMT EXTREMT inlägg och det vill väll ingen av oss få i uppdrag att göra/läsa..?  

Så nu gör jag det lite kortfattat:

I går i skolan så var det en vanlig fredag för oss i klassen. Jag var lite nervös för det skriftliga förhöret på SO:n men det blev inget. Istället fick vi göra ett grupparbete i dom bordsgrupper/ö grupper som vi sitter i (vi sitter 4 eller 6 st i varje bordsgrupp/ö grupp) Och i våran grupp kom vi knapp någon stans.. Vi ska göra ett arbete om Hindusimen tror jag.. :S vi snackade inte med varann men vi satt och läste i alla fall så vi fick lite info om de så att vi var lite redo när vi skulle börja med arbetet.. Men om vi ska göra en film eller planc (stavning?) har vi inte valt..

Nu till lunch-rasten: På rasten var vi (jag + 4 tjejer) ute ett tag och åkte lite i den lilla snöbacken där vi åkte i torsdags och den här gången ramlade vi inte när vi åkte ner! Nä, vi ramalde när vi skulle upp för backen istället! xD  Det var väldigt halt och lite brant så det var svårt att komma upp för att man var rädd att ramla och bli blöt om byxorna..

På franskan så fick vi ha vikarie, avskyr när vi får de för typ ingen av dom kan franska!  

På fredagsmyset som vi har varje Fredag så hade jag med mig lite chokladbitar och det var inte så många som hade med sig.. En kille som vanligtvis brukar vara sjuk hade tänkt ha riktigt mysigt nu när han fick vara med så han hade saft och en liten prinsessbakelse (en sån där mini som e så söta och goda!), den såg väldigt mumsig ut så jag tror nog att han njöt av den mycket!


  Hehe, vet att det e en rörlig bild men hade lixom svårt att hitta den sorten jag var ute efter.. så den här fick duga! ^^ (hittade den på google)


Usch! Blir suktad av att bara skriva om den!   Haha, ska nog förbereda mig lite mer till nästa mys och inte bara snabbt använda min lilla gömma av godis/choklad på morgonen xP


De var de! Kanske inte så kortfattat men i alla fall inte jätte detaljerat som det skulle kunna bli! ^^

Tre grejer kvar innan jag avslutar:

1. Imorgon när jag berättar om ROSMT så kommer jag skriva ett kort inlägg före och berätta om min dag så att inlägget inte blir låångt.

2. igår hade jag återigen 26 besökare (lika mycket som mitt rekord!) så e lite glad över de!   Tack!

3. Igår skrev jag en grej i EpicFaiils logg på fb och hon svarade! :D Coolt!  


Vi hörs och störs! ;D

 


Ha en bra lördag!

Av Elli - 27 januari 2012 21:01

Har haft lite ont i huvet och har lite just nu.. Så kommer skriva imorron om vad som hände idag och så..

Men ska bara berätta om att jag nu i helgen äntligen kommer att berätta om ett kul gäng som förskortas ROSMT som e väldigt kul! Om ni vill ha en ledtråd (om ni inte vet villka dom e förståss) så är den här frasen en ledtråd "I'TS GOOD FOR YOU!"

Hahah.. xD

Vi hörs och störs! ;)

   

Av Elli - 26 januari 2012 19:00

Heyy!

Ni kanske tycker att jag e för stor för att åka pulka och vara ute i snön? No way! Det e kul jue! Ska man sluta bara för att man går på högstadiet? Forget that! Jag e lite envis av mig och det här e en av dom sakerna som jag e envis om. Man ska vara sig själv och inte gömma sig bakom någon "annan"!


(hittade den på en annan blogg)


Idag i skolan på första rasten på morgonen så gick jag och en kompis (som jag gick med på promenaden igår) med 3 andra kompisar som hade hittat en liten pulkabacke precis vid skolan så vi åkte från den, stående etfersom vi inte hade termobyxor. Det var ganska kul men man hade inte så mycket fart, typ 2 st hade bra skort så att dom åkte lite fortfarande. Det var lite synd om en av tjejerna för när hon försökte åka (Hon var inte en av dom 2 som hade så hala skor) så ramlade hon och rullade en bit ner för backen. Vi tjejer som stod på kullen skrattade först bara och frågade sen hur det gick. Hon skrattade själv och var väldigt snöig så hon blev lite blöt senare xP men hon hade inte gjort illa sig i alla fall. Och så hittae två andra tjejer föressten en skärtlapp så vi försökte åka lite med den också, den var ganska bra man åkte en liten bit ;))

På bilden (sista lektionen) så gjorde jag klart min bildmapp (glömde föressten att fotta den xP) och börjat på en "myllerbild" alltså en bild som man inte kan bara ta en snabb titt på utan måste kolla ett tag för att se allt. Det brukar vara lite kaos-aktigt ibland (som min blid blir xD). Jag ritar en myllerbild av en mystack som man "hugger rakt igenom" för att se alla gångarna och myrorna. Har redan kommit en liten bit men det e mycket kvar xP Kan visa den senare när den e färdig.

Dom andra lektionerna var väl inte så intressanta förutom på klassrådet i morse. Våra klassföreståndare berättade att det varit Friends-möte (Friends är som stödkompisar som hjälper till på skolan om tex någon blir retad kan den personen gå till en Friends istället för en lärare om hon/han vill) och att det saknande någon från våran klass. För vi hade ingen som repcenterade (stavning?) våran klass i Friends! Så jag och en kompis (samma tjej igen ^^) tänkte ganska mycket på det där och i slutet av dagen så bestämde vi oss för att lämna in en lapp var med vårat namn på och säga att vi ville bli Friends-repcensetanter (stavning?) så vi gick och lämnade in våra lappar innan bildlektionen. ^^ Två andra tjejer hade också lämnat in lappar med deras namn på tidigare så nu e vi 4 som slåss om 2 platser.. O_o  Asså vi slåss ju inte på riktigt, de e bara ett uttryck!

Idag åkte jag inte hem ensam. Nä! Jag åkte hem med en kompis (ännu en gång: samma tjej!) För hon ville träffa mina två marsvin Våfflan och Peppar:


                                      ( Peppar                  Våfflan)

 


(Peppar som nosade på min mobilkamra)


E dom inte sööta?     Världens sötaste enligt mig då! ;D  


Men jaja, hon ville hälsa på dom och hon ville se hur jag bodde för hon har bara varit hemma hoss mig en enda gång då jag hade Pyjamasparty för något år sen... ;P  Och när jag visat henne huset och så och gosat på svinen gick vi ut till en backe alldeles i närheten där vi åkte pulka och skärtlapp (tur att jag hade kvar dom! ;D) som var faktist väldigt kul. Vi åkte även på lite gupp som redan fanns där (som några/någon barn gjort tidigare) och man flög verkligen! O.o Det var superläskit första gången när jag åkte på guppen, sen blev man lite vanare då men det gjore ändå lite ont när man åkte ner i marken igen och slog i rumpan med en smäll... xP  Efter typ en timme skulle hon hem och jag var snäll och väntade på bussen med henne (8 min!) och sen gick jag hem och sen har jag varit lite trött sen åkningen. E inte så van att röra på mig så jätte mycket (vill ändra på de!) och jag har ju inte så jättebra kondition heller.. så det tog lite krafter, men de var det verkligen värt! :D


En ganska lyckad dag vill säga, dessutom var hon den första kompis jag tagit hem efter skolan om man räknar från när vi började 6:an! O.o Har ju annars varit upptagen ca 2-4 dagar i veckan med kompisar att ta hem och gå hem till. O.o


Vi hörs och störs! ;D

Av Elli - 25 januari 2012 18:49

heyy!

Har haft lite fullt upp idag nu när det inte e helg längre.. Ska försöka blogga lite mer så att jag får upp läsarsiffrorna igen för det har sjunkit mycket!!

Nu ska jag fortsätta där jag slutade igår..


Jag slutade med att berätta om hur man gjorde den där skrivar-"leken", eller hur? Mm, okej, då fortsätter jag där! ehh... få se.. jo! det hände inte så mycket mer på svenskan så jag hoppar direkt till idrotten! idrotten var ganska kul för vi fick leka en sorts lek som heter BasketFia, det är som fia med knuff (utan knuff) fast i en stor variation! Så man fick kasta en basketboll i en basketkorg för att få gå ett steg och man fick bara köra på och inte vänta på någon "tur" så man fick vara snabb! Vare sig man fick ett mål eller inte så fick man dribbla med bollen ett varv runt i halva gjympasalen (det var 2 lektioner samtidigt så då delar vi upp det) och sen var det nästas tur i laget. Vi var fyra lag alla lag hade en varsin färg, laget jag var med i hade färgen röd. ^^ 

Efter idrotten så hade vi lunch sen SO sen Engelska! På lunchen hände det väl inget intressant och på SO:n så hände det väl inte så mycket mer än att läraren snackade väldigt mycket och vi var tvungna att anteckna ner en tankekarta om Hindusimen som vi börjat att läsa om.

På engleskan fick vi reda på hur man kan skicka ett mail som liknar ett vykort! Så man har en bild och sen en liten text som på vykort (Säg till om jag ska göra en nogrannare beskrivning på hur man gör det så kan jag fixa det)^^ och sen fick vi reda på att våran lärare inte haft tid till att göra ett förhör till oss så vi fick det idag. Men jag hade glömt bort att vi hade haft glosor i läxan (trodde alltså att vi bara hade vykortet) så mamma ska få göra förhör i kväll. Skulle ha haft förhöret av mamma igår men missade att ta med engelska-boken (med alla glosor i!) i skåpet i skolan...    

Ja.. efter engelskan så var det slut för dom flästa men några har teknik på tisdag som sista lektion (ink. jag) och dom andra har på fredag morgon. Det betyder att jag har sovmorgon på fredagar och börjar kl 10.00 Mohahah..  

På tekniken jobbar vi just nu med våra högtalare av papper (som fungerar!) och jag håller på att designa den, den blir riktigt fin nu med lite glitter ^^  Kan ta kort och visa den senare när den e färdig ;)  3 minuter före lektionen öppnade våran teknik-lärare ett paket med sorts glitter som e lite som en smörja när den kommer ut men i olika färger (att väjla emellan) och med glitter, svårt att förklara.. Men i alla fall så efter lektionens slut så var nästan allt slut! O_o Fick klämma hårt på flaskan för att få ut något. Det var inte jag som hade slösat så mycket! Det var några andra i guppen.. Nämner inga namn..   Bl.a för att jag inte vet exakt vilka de var   (vet bara på ett ugnefär!)

Efter tekniken var skoldagen slut för oss i teknikgruppen.. Juste! glömde att berätta! Vi e ju bara några från min klass i den gruppen så vi e blandade med några från en annan klass. Kanske bra att veta..


Nu tar jag en liten paus i "min dag" innan jag fortsätter att berätta om vad som hände senare.. Här kommer istället en fin bild som jag hittade i google och som beskriver vad jag snart ska berätta om..


 

Just precis! En semla! Jag ska förståss nu berätta om min årets första semla som jag åt igår, Mums 


När jag kom hem efter att ha gått från en busshållplats (som ni vet får jag åka 4 bussar fram och tillbaka till och från skolan och när jag skulle åka fjärde så skulle den komma om ca 12 minuter så jag gick istället) så sa mamma att vi var tvngna att sticka ner till bibblan och lämna in mina försenade böcker så vi sticker nästan direkt. Efter halva vägen *Fniss* kommer vi på att vi har glömt böckerna! Hahaha!          Men vi gick i alla fall och handlade lite som vi också skulle göra och då köpte vi bl.a 2 semlor ^^  Så när vi kom hem fikade vi och åt upp semlorna! ^^


Nu till idag:


Idag pallar jag inte berätta så mycket om men i alla fall ska ni veta att en kompis kusin (tror de var kusin) som hälsade på och hon fick vara med oss på franskan! (hon går också på franska) så när jag och två tjejer skulle spela in filmen så fick hon hjälpa till och trycka på start och stop. Dessutom satte hon på musik på sin mobil under inspelningen som gjorde att filmer blev ännu lite bättre! ^^

På syslöjden har jag fortsatt med min hemliga present till mamma som hon ska få på 25-årsdagen! Nu kanske ni tror att hon fyller 25 år då men nej! Hon och pappa firar 25 år som gifta nu i sommar! ^^  Så ska ge mamma och pappa något extra! Till mamma gör jag något på slöjden men till pappa vet jag ännu inte... Tror att jag köper något men vad? Kom gjärna med tips om vad jag kan ge till honom! Kom bara ihåg att det ska bli lite speciellt! Pappa gillar: Bilar, fotboll, mamma (familjen) och en massa andra saker! Jag e öppen för alla förslag! Om ni kommer med något riktigt bra förslag så kan ni vinna en länkning! ^^

På rasterna ska vi ju vara ute men alla e inte det. Idag gick jag och en kompis ut ett stund och gick 30 varv runt trädet och sen en promenad runt skolan. Trädet som vi gick runt då ligger precis utanför en av ingångarna vid vårat klassrum så man kan gå 1 eller flera varv på rasterna och ibland på Svenska- och Engelska-lektionerna (vi har samma lärarare i svenska som i engelska) så får vi gå ett varv runt trädet för att vi ska orka med resten av lektionen. ^^


Nog om skolan för idag! Nu till vad jag gjort idag efter skolan!

Vet att det här e ett väldigt låångt inlägg men det måste bli gjort! (Lovar, det e inte bara ni som lider..) Så jag ska försöka samanfatta allt lite kortfattat.

Jag har varit på bibblan och lämmnat in lite gamla böcker och ljudböcker som varit försenade och lånat några nya, Bl.a massor av serie-böcker (gamla/nya serier som satts ihop till en bok).

När jag kom hem så hade pappa kommit hem och han hade köpt chips och läsk av en orsak som e lite för personlig och lite för krånglig att förklata i en kort sammanfattning.


Slut! (änligen! *pustar ut* skrivit i en timme på inlägget! O_o)


Vi hörs och störs! ;D

 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards