MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under maj 2012

Av Elli - 31 maj 2012 17:24

Chacha! ;)

 

Japp, en päronsplitt. MUMS :P  Och så fick vi sluta tidigare, nice!


Var ni med om åskvädret i dag då? Jag räknade till att den närmaste slog ner ca 3 km bort! Och när jag kom hem berättade mamma att en var alldeles i närheten för blixten och bullret kom samtidigt och hela huset skakade. Fy vad läskigt alltså!! :O


Hey bye - köp en paj! ;D

 

Av Elli - 30 maj 2012 16:40

Hejj!

Har nu äntligen gjort klart mitt projekt i syslöjden och det passade ju bra för det var sista gången idag! Synd det.. men till sjuan får vi välja om vi vill ha syslöjd eller träslöjd, då ska jag passa på att brodera! (Tycker de e kul)

 

Min första jue, extra kul! :D  En liten mus ^^


Igentligen skulle jag inte hunnit klart med musen idag men jag stannade typ en halvtimme extra bara för att få göra klart den. Att det skulle vara så krånglingt att sy fast öronen och ögonen var svårare än jag trodde! :o


Men missade jag inte Svenskan då? Neej, för vi har fått en uppgift istället för vi fick ingen vikarie! Och det berättade vår lärare (som det var sista lektionen med henne för den här terminen) på morgonen på Engelskan. Vi fick också lämna in våra böcker som vi fått låna. Vi fick också reda på vad vi fått för resultat på provet från igår, jag fick 87 av 100! Inte så pjåkit :)


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 30 maj 2012 11:14

Heyy!

Nu har jag rast i 45 minuter till så jag ska passa på att blogga lite nu ^^  Ska berätta vem vinnaren är i tävligen!

Och vinnaren är..


Aalice från randomsims3.bloggplatsen.se!

 

Klicka på bilden för att komma till bloggen!

Grattis tjejer! :)


Alice, maila till mig (MaybeCrazy@mai.com) så fort du ser det här så ska vi göra upp om headern!


Eftersom det var 3 som tävlade och 2 svarade fel så är ingen på andra plats, tyvärr.


Diesel stuff är det rätta svaret!

Lunar Lakes, som dem andra gissade på är en stad, om jag förstått det rätt, som man typ kan ladda ner eller något.. Har inte hittat så mycket information om den..  Men Diesel stuff är i alla fall rätt och det är ett prylpaket med kläder (m.m.) som kommer ut den 12/7. Är själv lite sugen på att köpa den så därför valde jag den ;)


Har'e gott - igelkott! ;D

 

Av Elli - 29 maj 2012 19:15


Att jag följde med mamma idag! Vi var först och klippte oss (Bara topparna) och sen stack vi och handlade med mormor! Mormor bjöd (Jag valde och hon betalde) på en påse godis och ett block med en massa suoduko (stavning?)! Ska dock inte äta upp allt godis idag.. (Men imorgon ligger godiset illa till! >:D)


 

Av Elli - 29 maj 2012 18:52

Hej!

Dålig uppdaterig, vet, men har varit lite trött och kommer förmodligen vara lite seg denna vecka.. Ska försöka göra så gott jag kan men har haft 2 prov den här veckan och det är mycket som ska göras nu.. Nästa vecka på fredan (8:e juni) så slutar jag skolan! Eller i alla fall 6:e klass.. Om jag hade hoppat över resten så skulle det nog inte bli så enkelt gällande jobb.. Heh.

Ska göra ett litet shema så att ni får reda på vad som händer nästa vecka för denna vet ni nog e väldigt stressig då man ska lämna in en massa böcker m.m


Ska vila mig en liten stund nu, har precis kommit hem från en cykeltur med mamma..


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 28 maj 2012 16:46


Att idag fick jag jobba i köket på skolan! Låter kanske inte så jätte kul då jag istället skulle kunnat ha rast (idrotten var inställd) men man får alltid en glass efter "arbetet"! ^^  Ska göra det imorron också, en till glass alltså! :P


 

Av Elli - 27 maj 2012 17:57


Att Pezzan kom över idag! Vi hade/har väldigt mysigt och ska snart baka kladdkaka med lite frukt och bär vid sidan om. Dessutom så har Pezzan och jag ätit mjukglass! ^^  Vi gick ju ner till ICA för att handla ingredienser till kladdkakan och bären..


 


Av Elli - 27 maj 2012 13:57

Hejj!

Igår var det ju ESC och Svergie vann! Nice! :D

Men jag tycker faktiskt lite synd om Norge som kom sist med en sån bra låt.. Men aja, nu har man i alla fall en till bra låt att lyssna på, på spotify ;)



Grattis Loreen! :)

Ska göra en lite bättre recention av topp-10 låtarna senare, just nu är Pezzan här och då vill jag vara lite med henne också ;)


Vi hörs och störs! ;D

   

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards