MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under maj 2012

Av Elli - 9 maj 2012 16:00

Heyy!

Här kommer erat efterlängtade önskeinlägg!  Tog den här idéen för att det var den första som kom upp och jag tycker att det var en liten utmaning så ja.. :)


Eftersom jag e 13 år så räknas jag som tonåring..

Så här skulle jag (nog) se ut i sims:


     

Ja, jag vet att det blev lite knas med foten på sista bilden.. xD


Har ju såna kläder på riktigt också! Eller tja, liknande i alla fall.. Ni känner väl igen skorna?

Det var ganska svårt att få till rätt hårfärg på simmen! Försökte få till så att håret såg blont ut men även lite brunaktigt.. (jag har mörkblont)  Så det blev inte riktgit som jag har på riktigt, men nära?

Går dock inte så ofta i utsläppt utan istället har en uppsatt hästtofs. Men annars stämmer ju längden på håret tror jag! Har kanske lite längre..

Simmen gjorde jag i The Sims 3 på Mac:en, alltså har jag bara Sims och inga expantionspaket eller prylpaket på den. (Skulle kanske ha sett lite roligare ut om jag haft expantionerna). Har lite nedladdningar bara..


Hejdå - lilltå! ;D


Ps: Ska fixa lite på en av bilderna och använda som presentationsbild (Om någon dag), bara så ni vet så försvinner Msp-gubben/avataren för ett tag! (Kommer nog tillbaka senare när jag tröttnat på Simmen..)

Av Elli - 8 maj 2012 20:04

Heyy!

Har gjort önskeinlägget nu, det kommer upp imorron klockan 4 (16.00)!


Hande tänk att lägga ut inlägget idag men det blev så sent nu p.g.a av att jag fastnade vid tvn.. De e ju Djurgården mot Aik!

  VS  

    

Spännande jue!

Gillar ju annars inte så mycket fotboll men jag hejar på ett lag i alla fall.. ^^

Heja Djurgården! :D


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 8 maj 2012 16:13

Heyy!

Sitter just nu och solar samtidigt som jag har datorn i knät! Ville ju göra båda två så jag slog 2 flugor i en smäll. ;)


Vi har haft Engelska Nationella Prov idag och det var inte så farligt som jag trodde, väldigt lätt faktiskt. Eftersom vi hade testet på morgonen fick vi hoppa över Bilden och Svenskan.. Näe! :(  Och sen hade vi ju Engelska lektionen som vanligt idag som sista lektion.. Ingen svenska och ingen bild, det som e det roligaste på Tisdagar!  På engelskan fick jag och 2 tjejer i klassen ha muntligt Nationellt Prov i Svenska. Och så ska vi ha prov/test på kapitel 3 i Engelska 22 Maj.. Men väldigt vad mycket test och engelska det blev nu då!!


För ett tag sen snackade jag om att jag skulle göra en simshistoria? Jag började med den men datorn bara laggade hela tiden så jag har inte riktigt lust att fortsätta med den.. Men igår när jag höll på med en speciell sim så kom jag på en väldigt spännande story som jag tror att jag ska använda istället! :D


En bild på en del familjen jag hade tänk ha historien med:

    


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 7 maj 2012 19:00


Är flamsiiiga.blogg.se som gett mig insperation idag tack vare deras videos! :D

Tack tjejer! <3


 

Av Elli - 7 maj 2012 17:39

Hey!

Nu när man kommer tillbaka så finns det massor att ta igen.. Har typ 7 läxor som ska ha blivit gjorda under veckan..! Men dem e i alla fall inte särskilt svåra som tur e!


Det känns som om jag har missat mycket nu när jag varit sjuk! Fick tex. veta att vi ska ha Nationella Prov i Engelska imorron.. Ser verkligen inte fram emot det! Engelska e inte min bästa sida om man säger så..  Och snart ska vi få ha bokredovisning. E inte så orolig för det faktiskt, fick 3/5 förra gången som godkänt med marginal. Dem andra 2 var godkända. :)


Ska leta efter lite insperation nu så att jag kan göra ett till inlägg sen..

 


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 7 maj 2012 12:30

Heyy!

E vanligtvis inte så mycket intresserad men det här blev faktiskt ganska snyggt.. Ska nog själv göra sådär någon dag om jag får tag i rätt färger!


(Flamsiiiga.blogg.se har gjort videon)


Lite häftigt att ha såna naglar.. ^^


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 6 maj 2012 20:00

 

 

Av Elli - 6 maj 2012 19:00


Att jag har orkat vara ute idag fast jag e lite sjuk fortfarande, e nästan fri från förskyldningen nu av all vila jag fått i veckan. :)   Vädret hjälpte nog lite också..


 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards