MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under maj 2012

Av Elli - 24 maj 2012 19:37

Heyy!


Varför det är dålig kvalité på bilden: Därför att min mobilkamera inte är något vidare..


Vad Akrylfärg e för något (för dem som inte vet): Akrylfärg är en lite tjockare färg som man kan måla flera lager med och den torkar snabbt. Man kan "skrapa" på färgen också (när den inte har torkat ännu) då blir det som det där vita i himmelen på bilden, Man ser grunden helt enkelt!


Sii juu tomorrov! ;)

(Uttala avslutningen om ni inte fattar vad jag menar ;)

Av Elli - 24 maj 2012 16:39

Heyy!

Nu ska jag berätta om vad jag gjorde i Tisdags! Mamma och jag åkte till Gröna lund. Ja, ni förstår nog att jag var på en liten konsert där eftersom det står i rubriken.. Kan ni gissa med vilka? Jo, Mange Makers! :D   Det var jättekul! Konserten pågick i en halvtimme och sen satt dem i typ 40 minuter och skrev autografer efteråt.


Under själva konserten så sjöng dem sina 3 låtar dem gjort och en massa remixer (stavning?) som Peter gjort. När dem sjöng "Drick Den" så sprutade Didrik vatten på publiken med en vattenpistol! Och dem skickade ut 2 stora svarta ballonger som publiken bollade runt med! Och så hände en massa mer, ska försöka få ihop en video för jag filmade ganska mycket så kan jag visa er lite bättre. ;)

         (Max)                                                           (Max, Didrik, Max, Peter)


Efter konserten så skrev dem ju autografer och sålde t-shirts och bags. Jag köpte en snygg bag ^^

 

(Bild från nät-shoppen som jag gjort om lite bara..)


Heheh.. ^^


En grej som hände där också var att jag köpte 6 åkkuponger och jag han åka upp 3 st innan konserten. Efter konserten märkte jag att jag tappat dem 3 jag hade kvar! Var väldigt ledsen men sen märkte jag en vit lapp under bordet där dem satt och skrev autografer som jag kollade upp när dem gått. Det var kupongerna jag hade tappat!! :D 

Åkte upp 2 av biljetterna på bläckfisken och 1 har jag kvar nu som minne ^^


Förhoppningsvis får jag färdigt filmen snart och kan visa er! (Kommer lägga upp på Youtube också) :)


Vi hörs och störs! ;D


Ps: Ni har väl inte glömt tävlingen? Klicka HÄR för att komma till den!

Av Elli - 24 maj 2012 09:49

Hej!

Var väldigt trött igår så det var därför jag inte bloggade igår. Men idag kommer det! Har mycket att skriva om! Te.x det som hände i tisdags då jag skulle åka.. ;)


 

Av Elli - 22 maj 2012 17:45

Hej igen!

Japp, det blir lite mer tips på saker från TSR nu för jag behöver något att skriva om.. Och tips har jag hur mycket som helst att dela med mig av!


Klicka på bilderna för att komma till sidan där man laddar ner dem!


 

Skor av Asia!


 

Klänning av Asia!


 

Hår av Newsea


Det blev inte så mycket men ska strax sticka så hinner inte så mycket mer..!


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 22 maj 2012 15:41

Hejj!

Har hittat en lite häftig video på Youtube som jag vill dela med mig till er!

Enjoy:


Coolt det ser ut när det går långsammare! Eller hur?


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 21 maj 2012 20:00

 

Nice! (i)


 

Av Elli - 21 maj 2012 19:12

 

Att vi fick titta på film på So-lektionen! Disneys Herkules, kanske inte en så jättebra film but it's something.. Vi håller ju på att läsa om grekerna (påbörjat lite om rommarna) och olika sätt att lära sig på, ett av alternativen e film! :D   Vi kommer få se nån Asterix och Obelix-film också någon gång om jag förstått det rätt! (i)


 

Av Elli - 21 maj 2012 17:49

Hej!

Satt och kollade lite på en The sims 3-blogg och fastnade lite kan man säga.. Heheh..  Men hittade lite intressant fakta som jag mer än gärna vill testa nu! Så nu måste jag få igång pappa så att han kan fixa Husdjurs-expantionen så att den fungerar som den ska..! Själv har jag försökt men vill, innan jag blir ännu mer galen, att familjens datorexpert ska försöka ^^  Han jobbar ju med datorer så han kan ju mycket :)

 

Har fått en massa insperation tack vare simsbloggarna jag kollade på som kan göra bloggen ännu mer knasigare! Nämligen att.. Nä, nä, nä, nä! Tänker inte avslöja för er vad det handlar om för någon nu! Det får bli en överaskning! ;)


Hey and bye - köp en paj! ;D

 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards