MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under april 2012

Av Elli - 28 april 2012 19:15


Att det har varit så fint väder ute idag! Sol och värme.. underbart! :)


 

Av Elli - 28 april 2012 18:43

Tjenare! 8)

Har inte kunnat bloggat tidigare idag p.g.a förhinder. Förhindret kallas "Internetanslutning". Vårt trådlösa nätverk här hemma har varit taskig och inte velat fungera idag.


Istället har jag spelat The Sims 3 på Mac:en.

Den på stationära datorn har blivit helkonstig och sagt att The sims 3 husdjur inte e installerat. Då försöker jag avinstallera den och installera den igen men vad händer då? Jo, det gå inte att avinstallera! Ska be pappa ta en titt på det innom en snar framtid..


Har en idé på att göra en Sims historia eller vad det heter. Har redan en story och det är bara att sätta igång! Frågan e om jag ska sätta historien i kategorin "The Sims" eller göra en ny med historiens namn.. Tror jag sätter den på The Sims för annars kommer det ta lång tid innan ni får se något från den kategorin!


Återkommer senare med kanske första delen! :)


Vad tycker ni, blir de bra/kul att jag gör en sims historia?


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 27 april 2012 19:09

Hejj!

Med en hit brukar det komma olika former av parodier. Som med Michael Jackson's Bad och Beat It. vad som blev resultatet på dem parodierna kan ni se HÄR vilket rekomenderas av mig, dem e väldigt kul!

I alla fall så har ett par typer gjort en väldigt nice parodi på Goyte's låt - Somebody That I Used To Know.


Det e inte lika mycket omgjort som när "Weird Al" gör om dem men de e lite kul att se att all musik kommer från en och samma gitarr! ^^


Hey and bye - köp en paj! ;D


Kom på den själv! x)


Ps: Glöm inte bort min frågestund! :)

Av Elli - 27 april 2012 17:57

Tjabba! ;)

Efter skolan fick jag åka med pappa och titta efter nya skor. Tog ett tag men vi hitta en snygg cykel innan vi kom till Skopunken och hittade det vi ville ha. Det blev dem här snyggisarna:


Som vanligt e det ingen bra grafik..


Blev väldigt nöjd med dem lila skorna, första gången jag har såna skor!

Dem andra rutiga blev jag helt kära i direkt när jag såg dem. Älskar kläder med sånt där rutmönster! (L) Vet inte riktgt varför.. O.o  Kanske för att dem e lite sommriga..? Hmn..  Jag har i alla fall haft liknande (sort) skor som jag köpte förra året, men dem e för små för mig nu..


Bad tycker ni, blev det ett bra val dådå? ;)


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 27 april 2012 09:30

Heyy!

Vi fick sluta tidigare idag från tekniken efter att vi testat våra ägghjälmar. 7/10 överlevde och en av dem 7 var min! Eller jag tror att vi var så många i alla fall.. Men i alla fall så överlevde mitt ägg utan någon skråma! Jag var den enda som hade gjort "stöddämpare" på den.




Den blev väl fin? xD


Tack och hej - leverpastej

 

Av Elli - 26 april 2012 20:54


10 minuters rasten mellan No-lektionerna på Torsdag! Hinner alltid kuta ett varv runt skolan och springa av överflödig energi. ^^


 

Av Elli - 26 april 2012 20:31

Heyy!

Har varit hos Molle idag och vi har spelat The Sims Medeltiden! :)  Det var jättekul, vi gjorde ett och annat uppdrag i hennes rike och jag fick göra en egen gubbe (som har en speciell position i riket) som fick vara en trubadur. Hon var faktiskt väldigt duktig på att sjunga och spela.. Vi flamsade oss också ganska mycket när vi spelade så det e därför det blev lite extra kul.. ^^ Heheh!


Ojdå! Måste gå och äta nu..! Ses om en stund med Dagens Awesome!


See you! ;D

 

Av Elli - 26 april 2012 11:59

Heyy!

Bara jag som tycker de här e så sööt?



Helt underbar, eller hur?


Vi hörs och störs! ;D

 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards