MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under februari 2012

Av Elli - 29 februari 2012 17:48

Heeyy!

Nu är jag hemma från simhallen. Jag och Molle har haft jättekul! Vi har åkt rutschkana, hoppat från trampolinen, simmat, dykt och försökt att inte falla på hinderbanan. Hinderbanan har dem bara uppe nu på sportlovet så vi passade på. ;)  Men en dum sak var ju att det fanns folk som tycktes ha brottom och puttade i andra (Ink. Molle och mig!)!      Det var faktiskt ganska taskigt och ett par killar t.o.m puttade i 6,7 åringar! Stackarna hade så klart ingen chans..   Men annars hade Molle och jag väldigt kul!  

Efter simhallen var vi väldigt hungriga så vi gick och köpte en stor pizza som vi delade på. En mumsig Hawaii utan skinka blev det.


(Inte min bild. från den här bloggen, hittade via google)
En konstig sak var att det fanns räkor på pizzan! Det missade vi för vi är ju vana att det inte finns det..   Vi petade bort räkorna och pizzan smakade gott! Men räkorna var visst smarta, för dem kamuflerade sig lite så att det var svårt att se vissa.. Men som tur var det att det bara var en bit som lyckades.   


Så nu är jag hemma och är väldigt trött, simingen gjorde mig väldigt trött. Jag har i alla fall gjort något idag istället för bara sitta vid datorn, hemma, tyst för mig själv..


Det blev i alla fall en bra dag för mig och Molle! Hur har eran dag varit?  


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 29 februari 2012 11:21

Heyy!

Ska snart träffa Molle vid busshållplatsen och åka till simhallen. Ska bli jättekul! Molle ringde precis och kollade om jag hade packat och sånt där, klart jag har! Jag började att packa igår så idag har jag packat det sista.



Innan jag sticker ska jag bara ge mina små svin lite kraftfoder och deras hus så att dem har något att göra förutom att sova när jag e borta.  


  Mina små gullegrisar :')


Just nu sover dem. Man vill bara ta upp dem och krama om dem! Ibland kallar vi faktiskt dem för små hästar för dem liknar dem lite när dem är ute och äter gräs (eller "betar" som vi säger). hihi..   


Oj, måste fixa det allra sista innan simhallen nu! För måste gå ut snart..


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 28 februari 2012 20:42

Heyy!

Ni vet det där serien med klantiga agenten som jag berättade om förut? Jo, jag har släppt första avsnittet idag! :D 

  Molle tjatade om att jag skulle släppa den och den andra delen jag gjort så jag gav mig till sist och släppte första avsnittet. Kanske inte ett så roligt avsnitt men nästa blir roligare ;D



Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 28 februari 2012 20:15

Heyy!

Den här veckan är kort sagt nästan helt fullproppad!


 


En ganska full vecka som ni ser! Något speciellt varje dag i alla fall..


Som ni ser också så spelade jag och Molle in film idag. Filmen ska vara med i Filmfestivalen Junior så vi ska skicka in den om någon dag. Molle's lillebror ville vara med också så han fick det, han blev superhjälte! Filmen fick heta "Du är ingen superhjälte!".

Filmen handlar om en kille som heter Oscar och som har varit på Bio och sett en superhjälte-film. Då vill han också bli en superhjälte! Han inbillar sig själv att han är en superhjälte och så ringer han två kompisar (Molle och mig) och berättar att han e en superhjälte. Dem/vi tror inte på honom. Dem/vi går "hem" till homom och ser om han kan bevisa att han är en superhjälte. Han försöker flyga och gå genom väggar (men lyckas inte så bra.. xD). Sen hör han att någon ropar på hjälp. Den som ropar är en skurk som försökt råna en tant men blivit påbucklad av henne (Hon hade ett paraply!!). Så superhjälten Oscar letar upp tanten och spöar upp henne genom att kittla henne så att hon ger sig. SLUT..

Lite knäpp film kanske men det e ju meningen xD


Imorron ska vi till simhallen! Kommer bli superkul!   


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 27 februari 2012 20:31

Hej.

Som ni kanske märker e jag lite sur för att det här e 2:a gången jag får en taskig kommentar! Båda kommentarerna skriker ut "Kbry" fast det inte står det. Om ni har något taskigt att säga; säg det snällt!!

Så snälla! Det är taskiga kommentarer/typer som gör att folk slutar på spel och annat, fattar ni hur hårt det kan sitta på en?!

Så ni som skriver taskiga kommentarer till andra, tänk hur det skulle kännas för dig om det var ombytta roller! Asså om det var du som fick den taskiga kommentaren. 

Dem taskiga kommentarerna har jag tagit bort men jag har orden i minnet, så börja inte leta efter dem.

Kom ihåg också: Det är inte roligt!! Även fast ni säger att ni skojar! Det är inte kul!!




Om det här fortsätter en längre tid kommer jag att ta bort att ni får kommentera utan att jag behöver godkänna!

Det är tråkigt för mig att jag ens ska behöva ta upp det här!


Ses!

  

Av Elli - 27 februari 2012 16:09

Heyy!

Här kommer jag med goda nyheter: Det här är mitt 100:e inlägg! :D


(Har gjort bilden själv. Inget mästerverk precis, men duger)


Jippe! :D

Tänk,  3 månader = 100 inlägg..  Vad händer om 3 månader till då? ;D  Hahah. Kanske, kanske inte, vem vet? ;)


Vi hörs och störs! ;D

 


Av Elli - 27 februari 2012 10:59

Hey!

Visst är det skönt när man kan sova länge fast det e en måndag? Yes, it's so sweet! Ska strax gå ner och äta frukost. "Nu?!" kanske ni tänker för klockan är ju 11.05, men när jag menar att få sova länge så menar jag länge! Och det brukar bli till 11, 12 tiden    Hahah, det finns så klart en naturligt förklaring; Jag gillar även att vara uppe lite sent.. heheh..

Nog om det! Har ni också sportlov nu? Visst e det nice? Om inte så beklagar jag sorgen..  


Vanligtvis kan jag vara lite som katten gustaf när det blir måndagar för då e det skola.. usch! Skolan e inte lika kul längre som i 5:an, det har blivit lite tuffare! men ibland kan det bli ljusa stunder så jag överlver  


(Inte min bild, hittade den på den här bloggen som jag hittade via google)


Loov, härliga loov!    Idag kan jag avslöja att jag ska få nytt abonnemang till min mobil, så att jag får data-trafik. Och morron blir det av till Molle för att göra film till filmfestivalen Junior! Vi ska göra en film hemma (hoss henne eller mig) och någon dag senare ska vi in till stan för att göra en till film på en liten filmverksta då vi ska ha årets tema med! Temat för året är "vännskap". Det var svårt att komma på vad filmen skulle handla om så att den skulle bli roligt också! (Komedifilmer är våra speciallitéer  )


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 26 februari 2012 21:26

Hejj igen!

Kommer med glada nyheter angående Msp! Jag ska börja med ännu en till serie på msp som jag tror jag kommer hålla i! ;D

Jag tänkte som en galning för någon dag sen om jag kunde göra någon lite enkel men roligt serie.. och då kom jag på det! En klantig dektetiv! Genialt! xD 

Har redan gjort (men ej släppt) 2 delar som kommer bli en början!


Dem första delarna kommer vara fortsättningar på varandra men senare kommer det vara flera avsnitt med kortare äventyr. Det första äventyret som jag fortfarande jobbar med är ett längre äventyr.. Vet ej hur många avsnitt det blir i det första äventyret men skulle väl tro 3, 4 stycken..


 

(Bild från när jag redigerar filmen, första delen. Men vilka är det..?)

Japp, jag har redigerat lite i bilden så att ni inte ska kunna gissa vilka det e som är med! Det är en överaskning..   

Men det blir väll en spännande serie? Den kommer ju bli lite knasig också som ni märker, bevis A; "Jag heter Agent 007"  Är inte det James Bond? Vad gör han i min film? xD 

Ojdå!     Märker nu att det är lite fel formulerat.. Det borde ju stå "Jag är agent 007"  inte "heter".. Jaja.. man lär sig av sina misstag säger man ju ^^


Vi hörs och störs! ;D

 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards