MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under februari 2012

Av Elli - 1 februari 2012 17:34

Heyy!

Ni vet det där med venissage:et om att vi skulle skicka iväg en person till dramasalen? Det blev jag som blev ditskickad! Kan fortfarande knappt tro att dem andra i klassen gillade min presentation och bildmapp så mycket, gjorde ju Power Point presentationen i KeyNote på ca 30 min.. ;P För kom på när de var ca 30 min innan vi skulle visa upp för varandra i klassen att jag kommer glömma bort vad jag ska säga om bildmappen och så, så jag gjorde en PP (Power Point)... Det blev lyckat i alla fall! :D

Men när jag kom till dramasalen var det bara 2 andra grupper där inne som förberätt från andra årskurser. Och det kom inga fler? Skumt.. O.o  Våra lärare sa ju att vi måste välja en som skulle få gå dit för det skulle ju vara tråkigt ifall det var några där från dem andra sexorna men ingen från oss, och då kommer det ingen från dom andra sexorna! O_o  Kände mig ensam kan jag säga..

Och det kom inte speciellt många personer in dit och kollade! Några stycken så men inte många precis..  


När jag var på väg hem från skolan så träffade jag mamma som hade varit och handlat! Hon hade ju förståss varit på skolan och kollat hur min PP var och så, men hon åkte hem tidigare för att hinna handla..  I alla fall så gick hon och jag tillsammans hem så vi har nyss kommit hem. Och just nu håller hon på att laga mat! Mmm.. Tomatsoppa..  


Och om ni undrar varför jag e så sen med att blogga så e de därför att skolan idag var kl 13.00 - 16.30 Men jag åt lunch i skolan (enda från klassen som gjorde det?) som började 12.00 och jag var där tidigt så jag var där 11.30 typ. Dessutom gick det bara 2 bussar kl 11 så jag tog den 18 över och den var sen och sen gick jag till skolan den sista biten för pallade inte vänta i 20 min på nästa buss.. x_x


Oj! Nu e tomatsoppan färdig! Det gick snabbt?    *Kurr* *Kurr* Jaja! Min mage e hungrig och vill att jag ska ner och äta nu.. Skriver nog (kanske) om en stund igen om en kul grej till!    Men den här gången handlar det lite mer om bloggen..  ;)


Vi hörs och störs! ;D

   

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards