MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

100! :D

Av Elli - 27 februari 2012 16:09

Heyy!

Här kommer jag med goda nyheter: Det här är mitt 100:e inlägg! :D


(Har gjort bilden själv. Inget mästerverk precis, men duger)


Jippe! :D

Tänk,  3 månader = 100 inlägg..  Vad händer om 3 månader till då? ;D  Hahah. Kanske, kanske inte, vem vet? ;)


Vi hörs och störs! ;D

 


 
 
Julia

Julia

27 februari 2012 19:04

Hej!<3<3 Har en fråga på bloggen till er bloggläsare:) Skulle vara sjukt snällt om du kommenterade ett svar!<3<3
Kram

http://juliaocornelia.blogg.se

 
Ingen bild

Wilmis

27 februari 2012 19:30

Jag har bara en liten fråga... har du en mac dator??

Elli

27 februari 2012 20:40

Japp, har fått en från skolan som jobbdator. Men annars har jag en stationär dator, en vanlig PC med Windows.
Kram,
Elli

 
Ingen bild

Bertil 8'3

27 februari 2012 20:32

GRATTIS! JAG TROR DU KOMMER ATT FÅ 200 inlägg om 3 månader till :D

 
Ingen bild

potatisgalen ^^

27 februari 2012 20:44

kan inte du skriva om typ potatis? jag älskar potatis och oliver. jag älskar dina ögon (tror ja iaf) :D kan inte du bara visa ena ditt öga så jag får se om jag har rätt!

 
Ingen bild

vetenskap galen :D

27 februari 2012 20:49

Fackspråk är ett specialspråk som används av en begränsad grupp människor i anslutning till deras arbete eller hobbyer. Fackspråket skiljer sig genom vissa egenheter i ordförråd och betydelser från allmänspråk, som är det språk som är gemensamt för alla. (Dahlstedt 1970: 74) Vetenskaplig kunskap kan vara svår att ta till sig, delvis på grund av det teoretiskt abstrakta tänkandet och delvis eftersom man vanligen använder fackspråk i vetenskapliga sammanhang. För att informera om vetenskap på ett sådant språk som även lekmän kan förstå har man utvecklat populärvetenskap. Populärvetenskapligt språkbruk är inte nödvändigtvis detsamma som rent allmänspråk, eftersom det är omöjligt att utelämna till exempel facktermer i populärvetenskapliga texter. kul va

 
Mimmi Naveed

Mimmi Naveed

27 februari 2012 21:21

hej :D Får bara 50 bes / dag och tjänat upp 4700 på 2 veckor av bara besökarna då och tredje veckan får man pengarna och det bästa är att de inte drar av skatt och heller INGEN bluff sida! LOVAR jag ville bara tipsa, bryr mig inte så mycket annars..
här är länken:
http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45861

http://mimmiiiss.blogg.se

 
Ingen bild

Wilmis

28 februari 2012 15:47

Gjorde du bilden på din mac elr din andra??

Elli

28 februari 2012 21:11

Jag gjorde bilden med Mac:en. Använde ett program som heter Paintbrush 2.
kram,
Elli

 
Ingen bild

Wilmis

29 februari 2012 14:50

Oki! Tack! Det var det jag undrade!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;_;

Av Elli - 30 maj 2013 19:30

JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT BLOGGA JAJAJA GLÖMMER ALDRIG BORT OCH ÄR INTE FÖR LAT ORKAR ALLTID GÖRA INLÄGG Nej ärligt, sorry. Jag vet att det är irriterande när bloggare skriver så på bloggarna, när de ber om förlåtelse och säger att de ska skärpa sig o...

Av Elli - 3 maj 2013 17:00

Det har snart gått två veckor sedan jag blev förskyld! Nästan det enda jag orkat göra är att kolla på anime/pewdiepie, lyssna på musik och ritat lite.. ._.  Fast i onsdags så orkade jag gå hem till Molle faktiskt (hon övertalade mig på något vis). Vi...

Av Elli - 3 maj 2013 14:26

                                        WIP = Work In Progress     Random.. ^^ *Ignorera fönstret och att ögat inte är riktigt som det bör vara* ;_;   Random Fairy tail-relaterat.. ^^  Ville för...

Av Elli - 28 april 2013 19:15

  Var jag och såg idag inne i stan med 3D ^^   Tyckte den var helt okej.. Inget som jag kommer vela se flera gånger men den var inte dålig heller. Någon som ska se den eller som redan sett den?   //Elli ...

Av Elli - 27 april 2013 16:15


Klicka på bilden för att komma till bloggen!   Länkbytardags! ^^ Nessies Simsblogg är en blogg blandat med massor om The Sims och Nessies gameplay! Tidigare bloggade Nessie under bloggnamnet Hippieflickan (Ni kanske minns henne?) som jag skr...

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards