MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under januari 2013

Av Elli - 30 januari 2013 21:09

Fick ett nytt spel av pappa idag, det blev en överraskning för mig! :3
Fast gaah, vet inte om bilden är vänd rätt nu! Den vänder på sig utan att jag vill det.. :s

Av Elli - 25 januari 2013 18:03

Har spelat dragonvale och ett till lite liknande spel i lite mer än 2 veckor, och allting jag hade byggt upp, allt jag gjort.. ALLT är borta!! X_X. Och jag har ingen aning varför! Och det går inte heller att få tillbaka! D:
Mobilen blev bara helt knäpp.. Of fy.. All tid jag har laggt ner på de spelen.. D:

Av Elli - 24 januari 2013 19:57

Tyvärr är det inte jag som bakar.. De e mamma som höll på redan när jag kom hem, det ska bli matbröd om jag hörde rätt

Av Elli - 23 januari 2013 20:54

Började bli en isbit när jag var på väg hem från Molle idag, ändå bor vi knappt tio minuter från varandra! Usch D:

Kort uppdatering..


EDIT: Har äntligen laggt upp gamla vinter-headern! :D Precis som jag lovade förra året ;)


Av Elli - 19 januari 2013 19:30

Nu ska jag komma med ett smarrigt godistips för er som gillar mint och choklad!


mint

Gaah, visst är det bra bildkvalité? Bättre än det brukar vara :3  Tack nya mobilen! C:


Godiset heter "Junior Mints" som ni kan se och det påminner om After Eight! Men de här är lite mindre (asken är liten också) och är lite större än M&M-kulor men mjuka om de förvaras i rumstemperatur. Man märker inte av så mycket att chokladen är lite mörk, den är så söt ändå ^^  Passar bra när man ska mysa.


+ Påminner om After Eight

+ Lagom stor förpackning


- Lite dyr för att vara så liten (men det är ju lite finare godis så egentligen gör det ingenting)


Jag rekomenderar den till de som älskar mint och choklad! Själv är jag väldigt förtjust i den, kommer köpa den fler gånger när jag ska mysa :3


 

Av Elli - 19 januari 2013 16:45

Sent igårkväll lyckades pappa laga min ritplatta! :D  Så nu kan jag fortsätta rita på datorn :)  Har faktiskt redan hunnit göra en bild redan, eller tja det var mer en träning..


 


Bakrundsträning för att vara mer exakt..  Däremotblev det inget bra, i alla fall inte så jättespeciellt ;/  Kunde ha lagt till ett träd, lite blommor och så men aja, man lär sig av sina misstag ;)


Ska fortsätta att leka runt lite med plattan nu!


Vi hörs och störs! ;D

:/

Av Elli - 17 januari 2013 21:55

Det är lite stressigt för mig just nu i vardan, men ska försöka i morgon, för nu har jag absolut något att skriva om! (tror jag :s)


Av Elli - 14 januari 2013 15:48

Heyy!

Sa ju att jag skulle visa er några av de senaste bilderna jag tagit i sims, så här kommer då de!


           

Slush! :D


         

Ja, jag gillar att ta kort på fyren ;P


 

Ja, jag gillar att ta kort på månen också ;)


 

Eftermiddag och kväll möts ~


 

Ja, jag gillar även att ta kort på staden ^^


     

För er som undrat hur det ser ut i ballongen ^^


 

Sunset ~


     

Somsagt, jag gillar att ta kort på fyren!


       

Standen ~


         

Första gången min sim badade i havet! :D

Bara undrar.. Någon som vet var man köper badmadrassen?  //Nybörjare på årstidsexpansionen


Nu kanske ni undrar hur jag tog vissa av bilderna? Man kan ju inte komma i sånt läge med kameran eller så långt bort? Men jo, det kan man! ;D  Går man in på det som kallas "kameraläget" (tryck på knappen som är ovanför Caps Lock). Sen styr man runt med musen, "styrtangenterna" (tillfällig blackout för mig, kommer inte ihåg vad det heter xD), Q och E.

Slutvärdering:


  • För att komma till Kameraläget trycken man på knappen ovanför Caps Lock.
  • Med Q och E ändrar man höjd (upp och ner).
  • Med musen ändrar man vinkel och zoomar, med den där som är mellan musknapparna (som sagt, har lite tillfällig blackout här!!).
  • C för att ta bilden.
  • HideHeadlineEffects on/off (On eller Off) =  Fuskkod för att få bort plumboben. Glöm inte att stänga av den när du är färdig! Annars kan spelet få buggar ;S

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards