MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under mars 2013

Av Elli - 18 mars 2013 19:45

Lol, skulle skrivit om det här i onsdags.. För nästan en vecka sen!

Först och främst, jag är jätteledsen att jag inte skrivit på ett bra tag har varit fullt upptagen med att rita, planera osv..

Just nu är jag förskyld och har stannat hemma från skolan idag och säkerligen i morgon, så ja läget är sådär.. Men med tanke på titeln på det här inlägget så borde jag vara glad ;)

För ja, titeln stämmer, en bild som jag ritat är med på ett muséeum i en uställning just nu!! :DD  (Ni får ursäkta om ´ sitter på fel e, minns inte vilken det skulle vara på xP)

Övrigt:  AWESOMENESS!!! 8D


Ni minns säkert bilden jag gjorde på Spyro? Den som jag ritade av från framsidan av spelet The Legend of Spyro: The Eternal Night, det är den som är med i uställningen!

 

 

Awesome att jag fick med den i en utsällning, jag vet!!! C'x

 

Men vad är det för utställning undrar ni nog nu, jo en spelkonst uställning! C:  Som håller på 16-24 Mars Tekniska Muséet! Utsällningen heter "<3 spel" eller nått sånt om ni är ännu mer nyfikna.

Och om ni inte redan visste, Tekniska Muséet ligger inne i Sthlm ^^

 

Gaaah, är ganska upprymd, vet inte vad jag ska säga mer.. xP


Många kramar! :3


Förhoppningsvis orkar jag imorgon även lägga ut den på dA, har velat sen jag började där men det finns så mycket att skriva om den känns det som.. Måste seriöst göra det nu.. xP

Av Elli - 3 mars 2013 14:14

Av Elli - 1 mars 2013 14:38

Femte året i rad som jag är med i FilmFestiavlen Junior! Igår var jag och Molle i stan och gjorde film som förra året. Vi blev en grupp på 6 tjejer när vi blev ihopsatta med några andra tjejer.. Filmen blev väl ganska lyckad ^^  Lite längre än 3 minuter men pedagogen sa att det var okej för vi kunde inte ta bort mer än så.. Aja. Dagen innan bestämde vi oss för att Molle skulle sova över hos mig <3  Så nästa morgon var det bara att äta frukost osv och sedan sticka! Slapp vi vänta på varandra ^^ 



Sedan när vi kommit till historiska så fick vi reda på att vi var en timme tidiga.. :/  Så vi fick sätta i oss vår lunch och gå runt lite på museet.. Sen äntligen började vi bli indelade i grupper.. fyra timmar gick och sen var vi tvungna att gå för museet stängde och vi var klara med filmen. 16 mars blir det att åka till stadsmuseet och hämta ut filmen på dvd och se på nån biograf filmer som gjorts under sportlovet (det är då allt filmande gör på museerna).

Åt föressten jättegoda cupcakes som vi köpt inne i stan :3



Vi hörs och störs! ;D

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards