MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under juli 2012

Av Elli - 31 juli 2012 20:30

 


cee ju tåvmorrov! ;D

Av Elli - 31 juli 2012 17:00

Av Elli - 31 juli 2012 13:23

Heyy!

Va igår hos kompisar till klockan 10, så är lite trött idag kan man säga.. Vi hittade på en massa kul! Retstickan, bollade gris, basket m.m Föressten, på fredag så kommer dem 3 hit för att bo här medans deras föräldrar är bortresta! Så dem kommer stanna ett litet tag, tror att det var en vecka.. Men det kommer bara bli kul! ^^


Ska förbereda lite fler inlägg nu, så vi ses senare! ;)


 

Av Elli - 30 juli 2012 13:02

Hej!

Här kommer resten av bilderna! Eller ja, bilden då.. Hade inte så många andra bra bilder och varför det tagit tid är för att bilden är från pappas mobil och inte min (har tagit ett tag att överföra den från min stationära dator till mac:en), annars skulle man inte sätt ett skvatt.

 

Kan ni se vem det är?? ;)  Det är LOREEN! Ja, eurovision-vinnaren var på rockoff och vi råkade vara på Åland den dan Har även sätt lite av Maksinen, Dead By April och Broken Door dem här dagarna. :)


Inte så jättemycket mer att berätta.. Eller jo, kanske en sak till! Om ni åker till Finland eller Åland (Vet inte om dem finns på andra ställen också?) och ni är sugna på läsk så köp en Angry Birds läsk! Båda smakerna är jättegoda men tyvärr finns den inte i Svergie.. Så typiskt asså!! Skulle köpa den jämt då.. Men i alla fall så borde ni testa om ni är sugna på nått nytt ;)


Vi hörs och störs! ;D


Av Elli - 28 juli 2012 19:25

Äter på just nu.. :)

Av Elli - 27 juli 2012 19:05

Heyy!

Har laddat upp min första sim till Exchange!

Redan 9 Nedladdningar!! (i) <3

Håller på med fler så håll koll under resten av dan! ;)


Ska fortsätta nu sååå..

Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 25 juli 2012 18:00

Hejj!

lovade ju att ni skulle få se lite bilder från Åland, så här är dem!

         

Världens sötaste tandkrämstub! Den var ju stor som en tumme bara! ^^


 


Engelsk toffe som fanns på en marknad i stan, jättegood! ^^ Just den här var mint, supersmarrig!!






Bild från bryggan hemma vid stugan


   

Också från bryggan hemma


Del 2 kommer imorron med fler bilder!


Vi hörs och störs! ;D

Av Elli - 25 juli 2012 14:30

Heyy!

Hittade en gammal bild på Msp hur det såg ut då!

Och så här ser det ju ut nu:

Märkte just att jag var level 14 då också.. Bilden togs ju för ett år sen!!! x-o  Skulle behöva en och annan autograf nu! Vill så jättegärna till level 15, har vänatat i ett år nu som sagt!  TACK ALLA SOM GER! <3


Vi hörs och störs! ;D

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards