MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under april 2012

Av Elli - 9 april 2012 14:45


Det är måndag men ingen skola! <3  Älskar att vara ledig utan att missa något i skolan.. ^^


 

Av Elli - 9 april 2012 11:45

Morning Sunshines!

Ännu en härlig dag då man e ledig! Har faktiskt kommit på en grej, om man börjar dagen med ett leende och ler mot andra så kan dem också bli glada! För att få ett leende på läpparna behöver man ha kul eller på något sett få en att le. Om man t.ex börjar dagen med att gå in på datorn kan man kolla på kul klipp! Här har jag lite klipp som kan vara kul och lite galna! ^^


Kolla in trummisen! xD


Förutom på vissa ställen där dem har spolat e han ju helskön! x)





Ett ord: Lol! xD



Min Ap-favorit i repris! xD




Han e ju för gullig! :O



Sorry, hittade inga fler rolliga videos för tillfället.. Alltid ska dem gömma sig när man letar efter dem! xO


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 8 april 2012 20:15

Hey!

Det känns som om det var evigheter sen jag skrev om tips eller fusk till spel! Det konstiga e ju att en av mina kategorier som hette "Spel tips/fusk" har försvunnit! Eller hade jag ens en sån kategori? Nä, jag har glömt om jag hade det eller inte!    Jag får nog ta och fixa en ny sån då.. Jag har i alla fall skrivit 2 gånger förut om det och det var till The Sims båda två. Nu har jag tänk att skriva till Msp!



Tips på hur man får mycket StarCoins:


  • Se massor av filmer! Du får 10 Sc för varje film du ser! Ett extra tips e ju att kolla på kortfilmer, då går det lite snabbare!
  • Gör mycket filmer som e roliga! Moviestars älskar humor och roliga filmer som får dem att skratta! (Glöm inte att göra lite reklam för filmerna i vgd-rutan!)
  • Gör kortfilmer! Som ett av mina tips var det ju att kolla på kortfilmer, och Moviestars vill ju ha något att titta på! Ett extra tips e ju att se till att dem 10 sec som filmen ska vara i e lite roliga! Sätt in några skådespelare och se till att dem rör på sig (använd animeringar och flytta på dem).
  • Spela spel! I Spelstan kan man spela spel och om man vinner så får man Sc! Det kanske inte är så mycket man vinner men det är ju något i alla fall. Det är även till nöje. ^^
  • Gör deal's med vännerna! Du kan säga till någon av dina kommpisar "Om jag ser 1 av dina filmer så kan du se 1 av mina?" eller liknande!

Japp, det här e mina bästa tips på hur man får StarCoins utan att köpa för riktiga pengar!


Ett bra till tips e att om du vill köpa något speciellt som kanske en tröja för 300 StarCoins så spara till 500 och köp den sedan! Om man har pengar över så är det lättare att spara ihop till nästa grej!   jag brukar spara till ett jämt tal. Men se till så att det alltid är något över!


Lycka till med samlandet! ;D

 

Av Elli - 8 april 2012 16:30

Hejhej!

Tycker att det är dags för lite musik-tips igen!

Har igentligen nästan ingen isperation till vad för musik jag ska tipsa om! Men jag har hittat 2 låtar i alla fall som e lite svängiga och bra:


Ricky Martin - María


Ricky Martin - Livin' La Vida Loca



Okej, kom på en till låt nu som jag kan tipsa om! Någon som kan sjunga som den här killen kan??



Heheh.. x)


Det här kanske inte blev så mycket till inlägg men jag har lite svårt att välja vad jag ska skriva om..


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 8 april 2012 15:45


Att det är söndag men jag behöver inte lägga mig tidigt för att det inte är någon skola i morron! :D


 

Av Elli - 8 april 2012 12:45

Hellu! ^^

Har bestämt att ni ska få ha lite kul medan jag har kul på annat håll!   Så då blir det en Tävling! :D


  


Typ av tävling: Gissa bland allternativ!


Pris: Länkning eller Reklam (Reklam är för dem som inte har någon blogg men som kanske har (T.ex) Msp/Gsm, då kan jag göra "reklam" för dem och säga något bra om dem, som en rekomendation kan man säga).


Hur många kan vinna?: 1, om det blir fler som har rätt så lottar jag!


Deadline: På tisdag (10:e April) klockan 12.00


Gissningen:
Vad är det jag ska göra som gör att jag inte kan blogga idag och i morgon?

a) Hon/Elli ska sova över hos en kompis.

b) Hon/Elli ska vara data-fri och göra något annat.

c) Hon/Elli ska åka på kryssning.

d) Hon/Elli ska åka till sommarstugan på Åland.


För att det inte ska blir alltför lurigt så ska jag säga att allt kan vara tänkbart, min mormor kommer från Åland så hon har en stuga där vi använder som sommarstuga.

 

Hur gör man för att delta i tävlingen?: Skriv i en kommentar en av påståendena som ni tror stämmer! Glöm inte att skriva om ni har en blogg (Länka den då också) eller om ni inte har en blogg så gör jag "Reklamen" istället, glöm då inte att skriva vad ni heter på Msp/Gsm!

Lycka till!


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 7 april 2012 16:35

Hejhej!

Det blir kanske mer än bara 6 inlägg imorron och i övermorgon! Så de e bara att kika in flera gånger om dan för att se om det kommit fler inlägg! ;)

Imorron vid 1-tiden kommer en tävling som man kanske inte vill missa? En ny grej e att dem utan blogg också kan delta och vinna något 


Mvh

Av Elli - 7 april 2012 15:30


När jag satt förut och spelade Spyro 3: Year Of The Dragon, så spelade jag på min favoritbana (På värld 2 för ni som undrar) och åkte Skateboard! Det roligaste man kan göra på Spyro om ni frågar mig. Fick jättehöga poäng när jag gjorde en massa trix, slog Hunters rekord med typ 4000 extra!  


   

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards