MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under april 2012

Av Elli - 25 april 2012 20:41


Att vi fick sovmorgon idag eftersom det var värderingsdag! Vi började inte förns klockan halv tio! Och det här som annars e vår tidigaste dag ju.. 8D


 

Av Elli - 25 april 2012 20:19

  Bilder från min HTC wildfire mobil, med andra ord: Jag har inte världens bästa grafik och bilderna får man inte ta eller "låna" utan min tillåtelse!


 

Av Elli - 25 april 2012 09:23

Heyy!

Sitter i skolan och väntar på att "värderingsdagen" ska börja.. längtar så mycket till efter skolan idag för då ska jag träffa Molle! Vi ska planera lite angående Gröna Lund.. Kanske att vi åker dit snart! :)  Det enda som saknat e någon vuxen.. Aja, man får hoppas på det bästa! :D


(Min bild som jag tog när jag var på kryssning och vi åkte förbi görnalund..  FÖRBJUDET ATT TA ELLER "LÅNA" BILDEN UTAN TILLÅTELSE FRÅN MIG)


Bilderna som aldrig kom igår med "insperation vår" kommer idag istället, fick inte upp bilderna förut från mobilen..


See you later! ;)

 

Av Elli - 24 april 2012 18:44


Värmen som har börjat komma! Perfekt nu när det har varit en kall vårstart..  Hoppas bara att sommaren blir underbart varm den också! :)


 

Av Elli - 24 april 2012 18:04

Tja tja!

Är på nice humör idag p.g.a 3 saker!


1. Det är värsta sommarvärmen ute! På vägen hem också så var det tillomed så varmt att jag var tvungen att ta av jackan (Hade kofta under så det blev lite extra vart då också). Tog även lite bilder som jag ska göra ett kolage av sen och visa för er senare som en "inspirations bild". ^^


2. Imorron ska vi ha värdegrundsdag (Om hur man ska behandla varadra te.x) och det blir shemabrytande! Så vi kommer inte börja klockan 8.10 (Det är vår tidigaste dag i skolan, vi brukar annars ha sovmorgon), utan 9.30 Wounderful if you ask my class! :D  Dessutom slutar vi ca 14.00-14.30?


3. Imorron får en massa människor lön, bl.a mina föräldrar så den kvällen ska vi äta riktigt gott och lite finare :)


Måste gå och skala potatis nu till kvällsmaten, de blir kasler och potatismos! Heheh, länge sen sist! ^^


Ses senare! ;D

 

Av Elli - 23 april 2012 19:59

Hejhej!


Tycker det e dax för en frågestund igen, det var ett tag sen sist?


 


Ni vet hur det fungerar va? Ställ en fråga via "Fråga mig" i menyraden till höger eller skriv som en komentar på det här inlägget! Fråga hur mycket ni vill! :D


Deadline: Lördag (28:e April) klockan 12.00


Lycka till och som vanligt, jag bits inte! ;)


Vi hörs och störs! ;D

   

Av Elli - 23 april 2012 19:50


 


.. är bilban!

Har nyss kommit hem från biblan där jag lånat 12 böcker/serietidningar som jag ska läsa. På biblan kunde man köpa kaffe, te och varm choklad. Mamma tog en kaffe och jag en choklad, det var mysigt - och billigt! 5 kr :- bara, perfekt när det e kyligt ute och man vill ha något varmt i sig. Tar man med sig typ en macka eller en liten kaka så vore det värsta myset! Sitta och mysa med en kul bok och fika när det regnar, snöar eller blåser utanför, kan det bli mysigare? <3


 

Av Elli - 23 april 2012 12:34

Hey!

Vi har lunchrast just nu och det är blött ute så vill inte vara ute.. Innan lunchen hade vi idrott och då hade vi årets första utegympa! Usch, först var det ganska skönt att komma ut lite men sen, innan vi började med uppvärmingen så kändes det rikgit kallt! Tur att man blir varm av att springa och röra på sig lite..


Jag hade linne, tröja kofta, långbyxor och det kändes kallt. Några i klassen hade kortbyxor och några hade kortärmade tröjor, kallt innan man börjar röra på sig? Kan avslöja att dem inte blev några isbitar efteråt i alla fall ;)


See you later! ;D

 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards