MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under maj 2012

Av Elli - 20 maj 2012 20:15

Hejsan på er läsisar!

Igår ritade jag klart min "mangaflicka" som jag började med förra månaden.. Haha, gjorde klart den på 2 tillfällen och endå tog det en månad! ;o


Gjorde om håret och fixade skugga.



Själv blev jag jättenöjd! Håret ser så mjukt ut nu ^^

Från början såg den lite annorlunda ut.. (KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DET INLÄGGET)


Seeyea! ;D


Ps: Ni har väl inte glömt tävlingen va? ;)

Av Elli - 20 maj 2012 18:15


Det här börjar kännas lite tjatit kanske.. men jag lovar, det här e sista gången jag säger att vädret e dagens awesome på ett bra tag!


..Att det är så skönt väder när man e ledig! Tur att det inte regnar eller blåser storm..! Eller det gör inte det här i alla fall.. :S




Ps: Glöm inte bort tävlingen!

Av Elli - 20 maj 2012 16:00

    


Typ av tävling: Gissa/vad!


Pris: 1:a pris: En header gjort av moi + Länkning!

2:a pris: En länkning!


Deadline: 27/5 (27:e Maj), om en vecka!


"Gissningen": Vad heter prylpaketet (till The sims 3) som ska komma ut 12/7?


Tips: *Host* Kolla på sims hemsida *Host*


För att delta: Så letar du reda på det som du tror är svaret och skriver i en kommentar till det här inlägget. Om ni har en blogg/hemsida så glöm inte att länka den i kommentaren!  Du kan också maila!

Säg också vad du vill ska stå på headern ifall du skulle vinna!


Exempel:

Maybecrazy.bloggplatsen.se (Text, "bloggplatsen.se" ska vara lite mindre)

Maybe en galen blogg? ;D (Text)

Min msp"gubbe" med valfri pose (bild)

Glad smiley (bild)

+ lite glitter på bokstäverna

=

(Det skulle kunna bli såhär. Men "piZap" kommer inte stå med)

(Det kommer även stå "Design by Maybecrazy.bloggplatsen.se" ganska litet)



Hoppas att ni förstår hur ni ska göra! Om ni har frågor om tävlingen kan ni maila mig på MaybeCrazy@mail.com eller fråga mig "fråga mig"-rutan i menyn --->


Lycka till! :)

 

Av Elli - 20 maj 2012 13:25

Heyhey!

Här kommer jag med dagens planer på vad jag ska göra idag:



Har funderat på en liten tävling med ett annat pris än en länkning..

Hope you enjoy it!


Vi hörs och störs! ;D

 

TSR

Av Elli - 19 maj 2012 19:01

Hey!

TSR står för TheSimsResource och är en download-sida till The sims, The sims 2 och The sims 3!


 


Det är gratis att bli med på sidan och man kan ladda ner väldigt mycket till sims! Men det finns vissa som man måste vara Subscribe för att kunna ladda ner.. Subscribe är ett sorts medlemskap, om jag förstått det rätt, som man måste köpa för att kunna bli.  Men som sagt finns det mycket fint som e helt gratis!


Jag kommer imellanåt göra inlägg där jag tipsar om snygga downloads som e gratis!


Jag kan redan nu börja med 3 stycken som jag tycker om:

(Klicka på bilderna för att komma till sidorna där man kan ladda ner dem!)


  Hår av Newsea


 

Hår som är också av Newsea


 

Klänning av Asia!


Alla 3 är till The sims 3!


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 19 maj 2012 18:28


Idag var det över 18°C så då marsvinen får vara ute! Dem såg ut att ha väldigt mysigt där dem gick runt i uteburen - som pappa och jag gjorde förra året åt dem - och käkade gräs. :)   Ville nästan gå in i buren jag också och mysa med dem..! :O  Men skulle nog inte få plats eftersom buren inte e så stor.. ;)


 

Av Elli - 19 maj 2012 15:16

Hej

Har hållt på att städa ganska mycket nu idag för vi ska få gäster ikväll, så det är därför jag inte hunnit förns nu!

Mer inlägg kommer senare idag, orkar inte riktigt just nu..


Mvh

 

Av Elli - 18 maj 2012 16:00


Att mamma och jag kunde sticka till Ikea och ha mysigt! Tyvärr försov vi oss på morgonen lite.. heheh.. men det gjorde inget som tur var! ^^


 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards