MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under maj 2012

Av Elli - 6 maj 2012 13:59

Av Elli - 5 maj 2012 17:00


När mamma, Molle och jag var i stan! Vi hade det ju så mysigt och roligt hela tiden..!


 

Av Elli - 5 maj 2012 15:49

Heyy!

Kommit hem precis från stan. Mamma, Molle och jag har varit inne och hämtat våra skivor med vår film som vi gjorde 2:a Mars.

Vi satt på bion ett tag också och kollade på en massa filmer som andra gjort på Historiska Muséet och Kulturhuset. Tillsist kom vår film också! Men.. då blev filmen sabbad av att ljudet försvann efter halva filmen..! Då missade ju hela publiken (Förutom jag och Molle) dem skämten som skulle komma då.. Taskigt!


I alla fall gick vi och kollade lite på stan och gick in på Uropen, hittade ett par supersöta örhängen som jag blev kär i direkt! <3

   


Molle köpte ett jättegulligt halsband med en cupcake på! <3

När vi kollat klart där åt vi lite skärpmat och köpte en liten låda var med jordgubbar till efterrätt på torget. Mums!

Sen gick vi in på Punk Shop där Molle tidigare spanat in ett par örhängen med pingviner på som hon köpte.

Och sen åkte vi hem..


Bästa på hela dan var nog när vi gick runt på Uropen eller när vi såg vår film på en liten biograf, eller när vi smaskade på våra jordgubbar! Har svårt att välja, allt var ju så kul!


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 4 maj 2012 15:08

Hej!

Nej, jag har inte glömt bort att göra inlägg om nya teman som varit, de e det att jag inte varit inne på Msp på ett tag.. Men idag har jag varit inne i alla fall! :)



Har tävlingen varit förut? isåfall när?:

Nepp, det har inte varit förut..


Vad jag tycker om temat:

Sådär, inte något som e jättekul men lite kanske.


Vad jag har köpt:

Har fortfarande inte råd men något, hahah ^^


Övrigt:

Dem har gjort om profilen, Och man kan ha 3 bästisar nu! :)



Hey anb bye - köp en paj! ;D

 

Av Elli - 4 maj 2012 15:00

Hahah, seriöst, hur kommer man ens på det? xD

  

          

  

Text:

Fina husflugor säljes omgående.


Otroligt tama och sällskapliga. Följer efter en vart man än går

och älskar att sitta med i soffan och sängen.. Gärna i ansiktet..


Har över 20 olika sorter för den som e intresserade av avel,

säljer just nu ut alla våra avelspar.

Husflugor är allärgivänliga och lättskötta samt väldigt

intelligenta djur.


Säljes ENDAST p.g.a att de drivit mig till vansinne.

Kan även erbjuda bananflugor som får åka med på köpet.


Skiter i om de får ett bra hem, bara någon tar dem. Perfekt

present till någon du inte gillar!


Tar endast emot mail, slog precis sönder mobilen mot

bordet, flugsmällan är borta =)


-

Gjorde min dag! x')


Sees! :)

 

Av Elli - 4 maj 2012 12:30

Heyy!

Den nya designen är nu framme som ni ser, blev det bra?

Själv e jag lite smått kär i bakrunden, den blev ju så cool med rymdtema! eller supernova-tema då..  Passade kanske inte så mycket till headern men det blev väl endå snyggt?!

Bakrunden hittade jag på bilder.alltinggratis.se (Som jag skrivit om tidigare i det HÄR inlägget)


  

Hoppas att ni gillar den nya desigen och "småförändringarna" som jag brukar göra när jag byter design! :)


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 3 maj 2012 15:15

Tjena!

Har kommit på en bra idé! Ni kan få komma med förslag på ett inlägg nu när jag har svårt att komma på vad jag ska skriva om, ett önskeinlägg helt enkelt!


 


Exempel: Bild på hur jag skulle se ut på The Sims (så att simmen liknar mig så mycket som möjligt). Tips på hur man får till en snygg design/header. Videos på mina marsvin när dem leker/är i uteburen/äter.


Hej då - lilltå ;D

 

Av Elli - 3 maj 2012 14:10

Hey!

Sitter framför datorn (Of course) och är sjuk. Har superlust att spela Sims 2, vilket jag ska göra strax. Ska nog ta lite bilder och visa er sen.


Igår fick jag inte in ett enda klagomål på att jag tänkt byta design så jag tar och fixar det under dan! Usch, det känns som om jag byter hela tiden. Ska försöka byta lite mindre senare med tiden..

Det blir i alla fall en snygg sommar-design..!


Har lust att göra något riktigt kul som jag sedan kan berätta om för er! Eller något som får "Maybe en galen blogg" att.. glöda? (Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men glöda passar nog bäst!)

Måste sitta och planera lite nu.. Wish me good luck!


 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards