MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

En av dem bästa skoldagarna på länge! :D

Av Elli - 30 mars 2012 22:48

Heyy!

Förlåt för att jag skriver så sent nu men jag ska bara se till att få detta gjort!


Idag har varit en av dem bästa skoldagarna på länge! Ja, förutom 1 sak.. Tog en spruta i morse och det är nu den gör ont!   Kan inte lyfta armen speciellt högt och det är väldigt jobbigt när man behöver armen.. I alla fall så har det annars varit en superdag!


Vi har haft Teknik på morgonen (har fått byta grupp så har inte på Tisdags-eftermiddagarna längre. Vilket betyder att jag inte har min underbara sovmorgon och börjar inte kl 10 utan 8.30!) och vi har fått jobba med ett nytt projekt, att bygga en ägghjälm. Alltså, vi ska bygga någonting så att om vi släpper ett ägg högt uppifrån (Som andravåningen i skolan som vi ska göra nästa gång) så ska grejerna se till att det inte går sönder! Det dumma e att vi har begränsat med matrial som vi får bygga av (Det är meningen).. Teknik e ett av dem roligare ämnerna!  


På lunchen så fick vi en stor kanelbulle var till efterrätt! Mattanterna har haft en tävling för alla fyra matsalar om vilken matsal som slänger minst mat och vinnarna får en god överraskning. Men enligt tanterna så blev det så jämt att dem beslöt att det blev dött lopp. Så alla salarna fick den goda överraskningen! Mums!

  (Obs, inte min bild från början!)


På fredags-läsningen så har vi vårt mys. Jag glömde att ta med mig något men det gjorde faktiskt inget! Först så tog vår lärare in 2 gamla grenar som hon satte i vas och en satte hon fast bakom ett bord. Dem grenarna fick vi pynta med lite påskpynt så att det blev lite färgglatt och fint i klassrummet! Känns lite gladare nu att sitta i klassrummet.   Dessutom fick vi 2 skumhönor var! (Vet inte om det ska vara 2 ord eller 1.. Båda stämmer i och för sig..) Det e godis som hon och vår andra mentor köpt till oss, tänk vad snälla mentorer vi har!


Efterrätt och godis får man inte varje dag precis i skolan!?


Vi hörs och störs! ;D

 

 
 
Julia

Julia

31 mars 2012 13:05

Hej:) Ska du göra någt roligt idag/ikväll?:)
Vad du än gör, hoppas att du får en bra dag!
Tycker du jag ska köra Veckans blogg nästa vecka?
Kram<3

http://juliaocornelia.blogg.se

 
Annika

Annika

31 mars 2012 13:28

Fin blogg :)

http://blogofphoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;_;

Av Elli - 30 maj 2013 19:30

JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT BLOGGA JAJAJA GLÖMMER ALDRIG BORT OCH ÄR INTE FÖR LAT ORKAR ALLTID GÖRA INLÄGG Nej ärligt, sorry. Jag vet att det är irriterande när bloggare skriver så på bloggarna, när de ber om förlåtelse och säger att de ska skärpa sig o...

Av Elli - 3 maj 2013 17:00

Det har snart gått två veckor sedan jag blev förskyld! Nästan det enda jag orkat göra är att kolla på anime/pewdiepie, lyssna på musik och ritat lite.. ._.  Fast i onsdags så orkade jag gå hem till Molle faktiskt (hon övertalade mig på något vis). Vi...

Av Elli - 3 maj 2013 14:26

                                        WIP = Work In Progress     Random.. ^^ *Ignorera fönstret och att ögat inte är riktigt som det bör vara* ;_;   Random Fairy tail-relaterat.. ^^  Ville för...

Av Elli - 28 april 2013 19:15

  Var jag och såg idag inne i stan med 3D ^^   Tyckte den var helt okej.. Inget som jag kommer vela se flera gånger men den var inte dålig heller. Någon som ska se den eller som redan sett den?   //Elli ...

Av Elli - 27 april 2013 16:15


Klicka på bilden för att komma till bloggen!   Länkbytardags! ^^ Nessies Simsblogg är en blogg blandat med massor om The Sims och Nessies gameplay! Tidigare bloggade Nessie under bloggnamnet Hippieflickan (Ni kanske minns henne?) som jag skr...

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards