MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Svar på frågorna!

Av Elli - 19 februari 2012 20:36

Heyy!

Nu ska jag svara på era frågor som ni skickat in till mig! E ganska glad över att ha fått så många denna gång (från bara 3 st men det var några stycken ändå!).  



 

Svar: Nää, jag e lika mycket superhjälte som du x) 

Svar på riktiga frågan: Aa, dem e söta. Har ju också 2 mini grisar/svin här xD


Kram på dig din bacongalning och tack för frågan! :)<33


Svar: Det var många frågor det O.o  Men jaja.

1: Bara i mamma, pappa och pezzan men det e ju familje-kärlek x)

2: Singel och Ikke sökande/intresserad om jag säger så.

3: Hmm.. något med 1.58 tror jag..  aa, ca 1.58

4: 37, 38, 39.. de e olika beroende på vilken skobutik xP

5: Hmm.. Först hade jag en Panfu blogg men tröttnade helt på panfu och panfubloggen för typ ingen läste den och dessutom så kom det ju nytt hela tiden och det gjorde det bara jobbigt för mig.. och sen bloggade ju på MspLina.blogg.se (Min blogg om Msp) Men tröttnade på den för att jag tröttande så småning om på Msp (har börjat spela det igen!  ). Sen blev jag mer och mer nyfiken på att läsa EpicFaiil som Molle tipsade om till mig. Och hon inspirerade mig att börja blogga! Även några kompisar till mig bloggar och gjorde mig sugen igen. Men jag ville inte blogga om ett spel längre, nä jag var sugen på en smått galen och kul (och spel, tips) blogg som jag ville satsa på mer!


Kram på dig och tack för frågorna! :)



Svar:

1: Jag e 13 år, fyllde ganska nyligen. Det står ju i presentationen! o.o

2: Hmm.. om man räknar med alla bloggarna som jag haft (ink. den här) så blir det.. öhh.. vet inte när jag bloggade på min panfublogg men jag började på Msplina November 2010 så.. nä, jag vet inte när jag började med panfubloggen! O.o Den bloggen e borttagen och jag hittar inga Mail om när jag blev med på blogg.se för att få panfubloggen! O_o Men om man inte räknar med den bloggen så e det.. ca 1 år och 4 månader! Men jag höll ju på med min panfublogg som jag inte vet när jag började på.. så kan tyvärr inte ge en exaktare siffra än 1 år och 4 månader.. Men jag gissar annars på att jag höll på med panfubloggen nästan i ett halvår.. så typ 2 år!  

Haha, sorry för den långa uträkningen! xP

En auto från Lina_10 har hamnat i din mail och tack för frågorna! :)


Väldigt vad mycket frågor och låånga svar det blev.   Hoppas att ni blev nöjda med svaren!   


Vi hörs och störs! ;D

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;_;

Av Elli - 30 maj 2013 19:30

JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT BLOGGA JAJAJA GLÖMMER ALDRIG BORT OCH ÄR INTE FÖR LAT ORKAR ALLTID GÖRA INLÄGG Nej ärligt, sorry. Jag vet att det är irriterande när bloggare skriver så på bloggarna, när de ber om förlåtelse och säger att de ska skärpa sig o...

Av Elli - 3 maj 2013 17:00

Det har snart gått två veckor sedan jag blev förskyld! Nästan det enda jag orkat göra är att kolla på anime/pewdiepie, lyssna på musik och ritat lite.. ._.  Fast i onsdags så orkade jag gå hem till Molle faktiskt (hon övertalade mig på något vis). Vi...

Av Elli - 3 maj 2013 14:26

                                        WIP = Work In Progress     Random.. ^^ *Ignorera fönstret och att ögat inte är riktigt som det bör vara* ;_;   Random Fairy tail-relaterat.. ^^  Ville för...

Av Elli - 28 april 2013 19:15

  Var jag och såg idag inne i stan med 3D ^^   Tyckte den var helt okej.. Inget som jag kommer vela se flera gånger men den var inte dålig heller. Någon som ska se den eller som redan sett den?   //Elli ...

Av Elli - 27 april 2013 16:15


Klicka på bilden för att komma till bloggen!   Länkbytardags! ^^ Nessies Simsblogg är en blogg blandat med massor om The Sims och Nessies gameplay! Tidigare bloggade Nessie under bloggnamnet Hippieflickan (Ni kanske minns henne?) som jag skr...

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards