MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Jullov :DD

Av Elli - 21 december 2011 20:15

Yey! äntligen är de Jullov! Underbart!! Skolavslutningen (terminavslutningen) var faktist kul, lärarna hade gjort ett band med kör, sångare och ... musikspelare? (vad heter det!?) Och personalen hade gjort en rolig pjäs oxå! Det var en sorts parodi på tjuren Ferdinand som man brukar se på julafton :))

Det fanns även elever som ville uppträda! Det var bl.a 2 nior som sjöng (ena sjöng och den andra spelade piano) jätte bra och en (tror..? minns nt) åtta som sjöng oxå. NU TILL DET BÄSTA: En kille i Nian (en till) skulle spela rock musik för oss! Så när lärarn (elr personal)  sa "Nu är det dags för lite rock!" Så visste typ alla vem det var eftersom typ alla hade sätt killen gå runt med sin gitarr hela morgonen och ha ett sorts smink (öh?) på sig. Så nästan alla (typ 21 klasser/grupper) ropade "Gilbert" eftersom han heter det. Han var jätte duktig!!! Det kanske nt e min musiksmak (hårdrock) men jag vet att det där stycket e svårt att spela! :O

Efter den gemensamma avslutningen gick alla klasser till baka till klassrummen och fick festis och lussebulle, ink. vi. ^^


Nyligen kom jag hem från en kompis. Vi hade snöbollskring på hennes baksidan (av huset) och byggde en varsin liten mur som vi kunde skydda oss bakom. Vi satte upp regler för att det nt skulle sluta med att ngn av oss var ledsna. Efter en kall kamp vann jag eftersom hon var så trött och gav upp. Vi gick in och åt lite mellis sen, flinger med mjölk. När vi åt melliset fick jag ngn sorts sugrör med små kulor i som man ska hälla i mjölk så smakar det jordgubb, Smarrit till Special K. ^^

Sen gick vi in på hennes rum och letade efter afficher i KP tidningar som hon skulle sätta upp på väggen. Jag fick 3 afficher med hästar på av henne eftersom hon nt e så intresserad av hästar som jag e (lite). Men det roliga var att vi hittade flera bilder av JB (Jusin Bibier) och en av bilderna fanns det en Formul-1 bil på, på baksidan. Hon visste att hennes lillebror gillar Formul-1 lite så hon skulle ge den till honom men varken han elr hennes föräldrar var hemma så satte vi upp bilden på hans dörr, med JB utot! xD


Ja.. en kul dag helt enkelt!


Vi hörs och störs! ;D

//Elli

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;_;

Av Elli - 30 maj 2013 19:30

JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT BLOGGA JAJAJA GLÖMMER ALDRIG BORT OCH ÄR INTE FÖR LAT ORKAR ALLTID GÖRA INLÄGG Nej ärligt, sorry. Jag vet att det är irriterande när bloggare skriver så på bloggarna, när de ber om förlåtelse och säger att de ska skärpa sig o...

Av Elli - 3 maj 2013 17:00

Det har snart gått två veckor sedan jag blev förskyld! Nästan det enda jag orkat göra är att kolla på anime/pewdiepie, lyssna på musik och ritat lite.. ._.  Fast i onsdags så orkade jag gå hem till Molle faktiskt (hon övertalade mig på något vis). Vi...

Av Elli - 3 maj 2013 14:26

                                        WIP = Work In Progress     Random.. ^^ *Ignorera fönstret och att ögat inte är riktigt som det bör vara* ;_;   Random Fairy tail-relaterat.. ^^  Ville för...

Av Elli - 28 april 2013 19:15

  Var jag och såg idag inne i stan med 3D ^^   Tyckte den var helt okej.. Inget som jag kommer vela se flera gånger men den var inte dålig heller. Någon som ska se den eller som redan sett den?   //Elli ...

Av Elli - 27 april 2013 16:15


Klicka på bilden för att komma till bloggen!   Länkbytardags! ^^ Nessies Simsblogg är en blogg blandat med massor om The Sims och Nessies gameplay! Tidigare bloggade Nessie under bloggnamnet Hippieflickan (Ni kanske minns henne?) som jag skr...

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards