MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under september 2012

Av Elli - 11 september 2012 14:08


 

Ett inlägg om vad jag sysslade med igår kommer upp lite senare idag, ska bara få till en bra bild..


 

Av Elli - 9 september 2012 17:16


Jag har kanske äntligen hittat en lösning med TheSims3Husdjur-problemet!!


Av Elli - 9 september 2012 14:15

Hejj!

Ja, det verkar så. Nös ganska mycket i morse, snurvlar och enligt mamma låter jag förskyld när jag pratar.


Så det kanske blir att jag är ledig imorron från skolan.. Jobbigt ja, inte bra att missa saker i skolan för då måste man ta igen dem senare! Fast ja, vi har ju börjat med flex på torsdagarna.. Men endå, jobbigt att behöva jobba igen när man annars kunnat jobbat så att man legat bättre till! Och man får ingen ork att göra kul saker hemma heller och kan inte vara med kompisar.. Dessutom kan man ju missa något speciellt eller kul!

Slutsats: Jag rekomenderar inte att bli sjuk..


 



Av Elli - 9 september 2012 12:14

Heyy!

Var ute med Pezzan på marknad (hon stod och sålde, så jag höll henne sällskap) och på kvällen blev det familjemys så han inte skriva. Men nu gör jag det!


  

Hej!

Jag heter Lina_10 på Msp. Namnet kan förvirra, jag var inte 10 och är inte 10 när jag gjorde min "filmstjäna" på msp. Tyckte bara att det lät bra efter att ha andvänt det på Stardoll (För läänge sen. Den avataren finns inte kvar, eller det är inte jag i alla fall).

Tack för frågan! :)


 

Halåååj på dig själv du! ;D

1. En svart HTC Wildfire med svart skal. Lite tråkig färg, jag vet, men aja.

2. Blå enligt ögonvittnen. Blå/grå/grön enligt mig själv. Det beror lite på vad jag har för färg på mina kläder, det brukar se lite olika ut då..

3. SO! Matte e tråkigt om det inte är lätt, då är det lite roligare för då känner man sig som ett geni! ^^

4. Om jag fick 10. 0000 att göra något för? svar: MYCKET

5. Inspiration fick jag får alla möjliga håll! Mest från bloggar jag läser/läste.

6. Nope, kan förstå lite men inte allt tror jag. Men känner en kompis som kan det! En av mina gamla lågstadielärare kunde det också ^^

7. HEJJ

8. A lätt! Då har jag ju ben och kan gå runt om jag vill ^^

9. :)  Det ser konstigt ut annars med den där näsan, fast det är också konstigt utan näsan.. Tänk att inte känna någon lukt!

10. 8:an! En annurlunda fråga som var kul att besvara ^^

Tackar för alla frågor! :)

 

 

Det beror liksom på vad du menar? På ledigheterna är jag väl mest med Molle. I skolan är jag med olika personer från klassen.

 

 

Kan vara lite svårt att svara på eftersom jag inte varit ihop med någon. Vill inte det heller, är ju bara 13!

______________________________________________

 

Vi hörs och störs! ;D


Av Elli - 7 september 2012 08:27

Hej å hå - luden tå! ;D

Det här är sista dagen att skickat in frågor till frågestunden, såå koom igeen! Skicka in dem sista frågorna ni kan klämma fram för den här gången!

Klicka på bilden för att komma till inlägget där ni kan fråga!

(Eller, ni kan ju skicka via frågerutan också-->)

 


Vi hörs och störs! ;D


Av Elli - 6 september 2012 21:03

Tjabba-dabba-dutter-utter! (Kanske konstigt rim men det lät bra i mitt huvud..)


Har som sagt suttit och spelat Spore både igår och idag (efter skolan) så har inte rikigt hunnit blogga.. Jag försökte imorse men det var nått knasigt med appen så allt bara försvann :o  Och jag som hade skrivit en liten bit.. Orkade inte göra om och sen blev det försent.


Ska försöka uppdatera mer imorron istället!



HAhaha, var bara tvungen att ha med den! xD

Inte min bild  

Av Elli - 4 september 2012 18:03

Heyy!

När man får glosor i t.ex engelska så kan det vara lite svårt att få dem att sitta still i skallen. Man får testa fram olika sätt och se vilken som fungerar bäst på sig själv, alla är ju olika. Men ett sett kan vara att använda Glosor.eu!



Först måste man bli medlem. Men det är gratis, enkelt och går snabbt! När man sedan skrivit in lite glosor och gjort en "övning" så får man välja bland olika alternativ för att lära sig dem, genom minispel!

 


Så om du har problem med att lära dig glosorna så testa det här!

Jag har använt den några gånger, och det fungerar bra. Det är därför jag tipsar om den, så att fler får nytta av den ;)


Vi hörs och störs! ;D


Ps: Glöm inte frågestunden! Vill ha massor med frågor och har bara fått 2 än så länge, så kom igen!

Av Elli - 4 september 2012 12:32

Hejj!

Japp, blivit lite sjuk och har inte varit i skolan idag..

Föressten så igår han jag inte skriva mer igår p.g.a att när jag just skulle skriva ett inlägg så skulle vi iväg för att hämta nya bilen! Sen när vi kom hem var jag tvungen att göra läxorna och så.. Så ja, jag han helt enkelt inte!


Nu ska jag försöka installera klart sims 3 spelen (Blev inte klar senast!) Och kanske att jag spelar Barnyard eller sims 2 efter det.. Aja, vi ses sen!


Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards