MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under juni 2012

Av Elli - 3 juni 2012 17:34

 

 

Av Elli - 3 juni 2012 16:41

Heyy! :D

Japp, det här är mitt 300:de inlägg på den här bloggen! Tänk vad tiden gått fort!



Super va? Jag har nu bloggat i ett halvår, gjort 300 inlägg och inte lagt av (inte heller varit oaktiv i veckor)! Vem är det som hållit mig uppe och fått mig att fortsätta? Jo ni! När ni kommenterar, läser mina inlägg och ser till att statistiken åker uppåt gör mig mig glad och peppad till att fortsätta! Tack!


En liten grej kan göra stor skillnad! Även en liten kommentar ;)


Bye, bye - äppelpaj! ;D

 

Av Elli - 3 juni 2012 15:30

Heyy!

Ska försöka göra del 3 idag, eller "borde" är nog mer rätt ord.. Jag vill ju att det ska komma en varje vecka! (Helst runt lördan)

Hoppas att ni är spända på del 3, för den är rätt så spännande om ni frågar mig!


 


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 3 juni 2012 14:38

Heyy!

Pappa visade mig den här videon för länge sen men kom ihåg den igår igen. Hunden låter ju så gulligt, "Yeah"!


Hoppas att ni förstår engelska.. Annars kan det vara lite knepit.. men även om man e lite nybörjare på engelska så kan man nog endå ;)



xD

Tänk om djur kunde tala vårt språk.. Ibland skulle det nog vara bra.. Tänk om man var vilse i en stor skog med (te.x) en hund som kan skälla mycket hängre än en människa kan ropa på hjälp, då skulle några som var ute i skogen hitta en snabbare! .. Men tänk om man har (te.x) en väldigt petig katt som bara klagar hela tiden? Då skulle det därimot inte skulle vara så kul.. xP

Slutsats: Det beror på om man har hörselappart som man skulle kunna stänga av om katten/katterna klagar för mycket och om man ofta är ute i stora skogar..


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 2 juni 2012 19:45


.. är Weheartit! Är äntligen med på den sidan (Gratis!). Hittade en massa gulliga, fina och inspirerade bilder som jag kan vid flera tillfällen kan använda här på bloggen! Det blir väl nice va? ;)


 


(Hade tänkt att det skulle bli Molle som skulle bli Dagens Awesome men hon har ju varit förut.. Hon kommer ju dyka upp fler gånger så hon får ju fler tillfällen sen ;))

Av Elli - 2 juni 2012 18:50

  (Bild från Weheartit)

Haha, för söt! :'D


 

Av Elli - 2 juni 2012 18:13

 

 

Av Elli - 2 juni 2012 17:17

Heyy!

Har shoppat med Molle idag! Vi åkte iväg kvart i 1 sen så har vi varit borta någon timme.. Hittade äntligen en avslutningsklänning! Dock kommer jag inte visa den här för det är hemligt tills på premiären ;)  Sen hittade vi ett (eller 2 då) kompishalsband som vi köpte på Ur&penn!

 

(Min halva, på Molles står det Best, så på min står det friends som ni ser)


Det var rea på alla smycken (förutom på "give hope" grejerna) i affären med 50%! Dem kostade 79 (80) kr först så det blev 40 sen, alltså 20 kr var! Billigt ^^


När vi var inne på H&M så var det lite dammigt på ett ställe..

Text: Dammigt  Host

Heheh.. ^^     Slarvig personal det var där då!


Vi hörs och störs! ;D

 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards