MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under juni 2012

Av Elli - 9 juni 2012 20:24


Att Pezzan är fortfarande hemma hos oss! Hon har sovit över ända sen.. i lördags tror jag det var? I alla fall så är det ju jättemysigt och bra! :)<3


 

Av Elli - 9 juni 2012 19:15

Hey!

Sakerna jag fick på presentafton i onsdags:


Från mamma fick jag en tunika/klänning + vita tajhts (stavning?)(tajhtsen använde jag igår på avslutningen också) Har ingen bild på tajhtsen.

--> (Klänningens mönster)


Och ett påslakan som inte kommit ännu.. Ingen bild på den heller.



Från Pezzan fick jag 2 virkade gossedjur (En kanin och en panda. Pandan har ståltråd i ben och armar så man kan ändra lite på honom) Hon har virkat båda.

 

Ett par örhängen i silver:

En sjal, som också går att använda som skarf. Har hon också virkat. (Hela sjalen fick inte plats i bilden)

Och en cool väska 8)

          


Av pappa fick jag en gitarr! :D  Har önskat mig en sån länge nu..! (På bilden ligger den på fodralet, det är därför det är lite svart runt om den)


Vi åt lite god fransk chokladtårta efter presentutdelningen. Den var jättegod!       


Vi hörs och störs! ;D

 


Det är förbjudet att ta eller "låna" någon utav mina bilder! Man måste fråga mig först!

Av Elli - 9 juni 2012 17:00

Heyy!

Ska berätta om när jag var på bio i torsdags. Jag vann ju 2 biljetter till förhandsvisningen av LOL så det var den jag såg. Valde att Lellan skulle få den andra biljetten, vi inte ses så ofta ju och då måste vi hitta på extra kul grejer när vi kan! 


I alla fall så åkte vi in til stan och hämtade ut våra biljetter, dem som hade biljetterna frågade Lellans mamma och lillsyrra (som följde med oss) om dem också ville ha för dem hade några över, men dem valde att gå på restaurang istället. När vi kom till biografen så var vi tidiga så vi satt i parken utanför ett tag innan dem började släppa in folk. Biografen var föressten Park.

 

Där inne var det väldigt mysigt! Tyvärr fick man inte sitta där uppe men vi fick bra platser iallfall så aja.

Lellan och jag delade på en mellanpopcorn som hon råkade tappa när det var kanske en fjärdedel kvar.. xD  Så det finns alltså spår efter oss att vi varit där.. (8)


Jag tänker inte avslöja vad filmen handlade om, det får ni se på premiären senare om ni vill se den. Men jag rekomenderar den inte.. Så bra var den faktiskt inte..


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 9 juni 2012 15:30

Hej!

Jag tänker på det som hände igår på avslutningen.. en grej var verkligen inte nice!! Som tur var var det ju inte hela skolan som såg på, bara högstadiet, några lärare och föräldrar..


När vi stod och tittade på avslutningen på scenen (det brukar ju vara att några sjunger och sådär) så plötsligt efter att någon sjungit så sa konfranciern att vi 6:or skulle upp på scen och sjunga. Varken vi 6:or eller våra lärare visste om det så vi gick förvirrat upp på scen. Alla försökte dessutom stå längst bak, bakom varandra. Låten vi skulle sjunga också hade jag typ aldrig hört och kunde inte heller texten då, så det var väldigt pinsamt..! Tur att man var en av dem som stod långt bak..

Kände mig helt chockad när jag gick av scenen, det där har aldrig hänt mig förut.. Slarvigt gjort av dem inte berättade för oss om detta och vi hade ju inte ens övat!!!


Inte ett knyst - inte schyst! >:(

 

Av Elli - 9 juni 2012 13:44

Heyy!

Igår hade jag ju min klänning, det var en sorts premiär med den då ;)  Så nu kan jag ta och visa den för er också! Tyvärr har jag ingen blid på hela mig då jag använde den och resten av grejerna, eller jo en men det är inte hela mig.. Så ni får nöja er med bilder på sakerna jag använde och sen pussla ihop dem på något sett i huvet.


Klänning

 

Örhängen (i silverfärg, inte svart som det kanske ser ut på ena)

 

Bästis halsband (Äldre bild)

 

Skor (Gammal bild)

 

+ Vita sommarstrumpor

+ Vita tajhts (stavning?)


Har ingen bild på dem 2 sista..


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 8 juni 2012 20:35

heyy!

Hur orkar man?? Seriöst, hur lång tid tar inte det där att klippa ihop?


Kan du inte se videon? Klicka HÄR!


Lite coolt faktiskt att man kan göra så.. Men vilket jobb alltså! :O


 

Av Elli - 8 juni 2012 16:19


Idag har man ju haft skolavslutning.. Så såklart att jag har fått sommarlov nu är dagens awesome! 8D


 

Av Elli - 8 juni 2012 08:48

Heyy!

Har en massa planer på vad jag ska skriva om idag, men ska bara meddela kort nu..


 


Precis! ;D


Sommarlov - här kommer jag! :D

 

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards