MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under juni 2012

Av Elli - 20 juni 2012 18:00

 

 

Av Elli - 20 juni 2012 16:48

Hej

Har just kommit hem.. Fick en frisbe (stavning?) i ögat så kom hem tidigare.. Det var en mjuk som tur var och gjorde inte så ont, men den kom som en överraskrning för mig och inte en bra sådan. :'(

(Inte min bild)

Jag klandrar inte personen som kastade frisben, det var ju en olyckshändelse att det skulle träffa mig.


Så om ni undrar varför jag inte kommer skirva så mycket mer idag är det för att jag vill vila mig lite.. Men något inlägg ska jag väl orka dela med mig ;')


mvh

 

Av Elli - 19 juni 2012 18:00

Hejj!


Får försöka improvisera nu när jag ska göra Sims-inlägg eftersom jag inte kan fortsätta med simshistorien. Så jag kan visa er lite knasiga bilder jag tagit när jag spelat här på Mac:en!


       

(Den sista är kanske inte så jätteknasig men jag tycker hon ser rolig ut ^^)


Kanske inte så mycket bilder men det e ju något i alla fall!


Vi hörs och störs! ;D

 



Av Elli - 19 juni 2012 15:15

Hey!
Ibland brukar jag byta ut omröstningen (den finns här till höger i menyraden och kallas "Vad Väljer Du?"), så glöm inte att kolla in den då och då!  Idag bytte jag nämligen fråga, är nyfiken på vad ni tycker!  


En nyfiken en - vill veta den! ;D
 

Av Elli - 19 juni 2012 13:58

Hejj!

Som ni säkert redan har märkt så är det många som gör parodier på Mange Makers låtar? Jo, jag hittade en ganska kul igår som jag vill visa!



Heheheh  


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 18 juni 2012 16:30

Hejj!

Aldrig har jag fått så här mycket frågor, är jätteglad för de, fortsätt med det nästa gång jag har frågestund! :)

Men här kommer svaren till frågorna ni ställt:


 

Hej! :)

1. Eh.. jag har spelat sims sen jag fick The sims 2 duble delux av pappa. Jag minns inte om det var ett år innan The sims 3 kom ut eller om det var samma år..

2. Nepp, tyvärr inte..

3. Samma svar som på fråga 1, samma år eller året innan Sims 3 kom ut.

Tack för frågorna! :)


 

Heheh, tackar! ;D

1. Eh.. Blå, lila, grön, turkos, vinröd, m.m Ganska många..

2. Om det är maträtt så är det Kyckling souvlaki (stavning?), en grekisk maträtt som är såå god!  Testa nästa gång du äter på grekiskt restaurang om du är nyfiken ;)

3. Det beror lite på.. Typ Youtube, spelsidor (Travian, Msp, m.m.), m.m

4. Japp :)

5. Steffsi, men jag har inte laddat upp något, skulle vilja men behöver veta först hur man gör.. Du får gjärna bli vän om du vill ;)

Tack för frågorna! :)


 

Hejj!

1. Eh.. bryr mig inte så mycket om märket, kvatitén är viktigare. Men jag skulle nog tro Kappahl..

2. Ja.. 2 marsvin.. Har nämt dem ett flertal gånger..

Tack för frågorna :)


 

1. Det beror på vad du menar?   ..    Eh.. Att jag inte kan spela sims 3 för tillfället kanske?

2. Mamma, Pappa och Pezzan :)<3  Hade du sagt 5 så skulle Lellan och Molle också fått vara med ;)

3. OJOJOJ.. Det är måånga de.. Har som olika perioder då jag gillar olika artister och sånger.. Vet för tillfället inte vem/vilka som e min(a) favorit(er)..

Tack för frågorna!


 

Hellu ^^

1. Hmn.. En bok om hur man tar sig därifrån. En bok om ätliga växter, bär och svampar. En sån där fällkniv med massa grejer på som kniv, sax och sånt där.. Och några hundra meter snöre. ;)

2. Min pc, kanske mest för att pappa kan fixa den om den knasar sig.. Hehe..

3. Nepp, min mobil är för gammal för den. Fast den är ju inte gammal..!? Om någon säger det så ska den få se min mammas.. xD

4. Nepp, har inte kik..

5. Epicfaiil :)

6. Sims! Msp är också bra, men sims vinner :)

7. Den är sparad i min mail. Jag tycker den var fin, jo, men vill ändå inte riktigt ha den uppe.. Vill helst ha en som jag har själv gjort uppe.. Men du gav insperation iallafall, så tack :)

8. Jovisst har jag 2 svin! Köpte dem samtidigt hos en uppfödare.

9. Min storasyster som är 15 år äldre än mig :)

10. Japp, Pezzan som jag nämde i förra svaret och en halvstorebror. Storebrorsan är 20 år äldre än mig.. xD  Och jag har ju nämt honom förut någon gång, när jag berättade nyligen att Skorpan varit här (Min brorsdotter, och jag är en av hennes fastrar alltså, Pezzan är den andre).

Heiidå! Tack för frågorna! :)


Tack igen för alla 23 frågor! :D


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 17 juni 2012 18:00

Bara en tanke..     Tänk om alla människor var gröna och inte hudfärgade som vi e nu.. Snacka om att ha gröna fingrar! xD .. Men vad bra man skulle smälta in skogen då, vore ju bra ifall man lekte kurragömma, burken eller något sånt!      Och om man har affro skulle man kunna färga håret mörkgrönt, då skulle man se ut som en broccoli!  

(Bild från exchange)

Fast det finns ju folk som inte gillar broccoli och då vore det ju i och för sig inte så bra.. 


Och det finns kanske några broccoli-älskare som skulle ha hoppat på den personen och äta upp dem..   Då skulle dem bli kallade kannibaler men till sitt försvar så kan dem ju säga att dem inte kan se skillnad på en grön (vanlig) människa och en jätte broccoli..

Fast det är inte bra att ljuga och det är nog kankse inte så trovärdigt heller..? En människa skulle ju skrika "Aj!" om man bet i den men om det vore en broccoli så skulle den ju varit tyst och smakat bättre.

Ska nog testa om det stämmer föressten.. Eller nä, så förtjust e jag inte i broccoli.   


Nä, det är nog bra att vi är hudfärgade endå!   


Vi hörs och störs! ;D

 

Av Elli - 17 juni 2012 15:54

Hej!

Jag hade ju som sagt tänkt skriva del 4 av "En hemlig vän" idag och publicera, men The sims vill inte fungera! :(  Har försökt minst 5 gånger att få The simset att fungera men varje gång man kommer till menyn (där man ska välja familj) så säger den att den inte kan varifiera (stavning?) om skivan är äkta.. -.-''  

Och på min andra dator så måste pappa kolla den ifall viruset är borta ännu, men han är inte hemma för tillfället så kan inte heller visa headern eller jobba med den!  :(


Så nu är dem 2 huvudidéerna i kras.. Och ingen har kommit med förslag till Önskeinlägget så.. Skicka in förslag så fort som möjligt på det här inlägget! Om ni inte gör det så får jag hitta på något, som inte kommer bli lika kul nu när jag inte har lika mycket tid..


Ses förhoppningsvis snart! :(<3

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards