MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Awesome bloggar! ;D

Av Elli - 5 mars 2012 18:30

Hej på er!   

Epicfaiil, Caty, Hofh, Keela, Kandylandy (The Kick Back Pack) har just nu en stor helt awesome tävling som jag vill delta i! Har kanske inte så stor chans att vinna men de e väl värt ett försök?   Tävlingen går ut på att jag ska berätta om vad deras bloggar handlar om och länka den till dem så ska dem välja ut 3-4 bloggar som dem alla 5 länkar sedan! Så nu kör vi!   OBS, Har tagit dem i en slumpmässig ordning (inte favvoriserat)!



Vi börjar med:

Photo Flipbook Slideshow Maker


EpicFaiil.Se
- En jättebra och fin blogg av Moa Murderess! Moa är en tjej på 17 år som gillar att underhålla andra! Hon skriver om sin vardag, styling, hår, smink och självförtroende. Hon skriver också om olika tips, som t.ex om styling och hur man får till en bra blogg! Det var genom henne som jag lärde mig hur jag skulle göra för att få bloggen intressantare, först var den kanske lite långtråkig (min blogg alltså) men vips så höjdes bloggens nivå!  
En till kul grej e ju att hon e galen i mjöl! Hon tycker att det är smaskens!  xD



 

Jag läser hennes blogg för att den e underhållande och intressant att läsa! Om ni vill läsa en kul, intressant och smakfull blogg så rekomenderar jag EpicFaiil.Se!


Och nu:

Photo Flipbook Slideshow Maker


Caty.Nu - En söt, bra och fin blogg av Katarina Testad! Katarina (Caty) är en tjej på 22 år som desginar kläder, myser med sin hund Sam och bloggar. Caty kanske bara verkar vara en tjej som är söt, men hon är även lite tuff! Hon sketar, surfar och åker snowboard! I bloggen skriver hon om kläder, pepp, styling, snowboard, skate, musik, cupcakes och som hon själv säger "...och tusen saker till!". 


 

Jag läser hennes blogg för att den är gullig och har bra innehåll (Man skulle kunna säga att jag gillar lite av varje)! Bloggen är som sagt gullig och fin, så alla som gillar glitter och söta cupcakes ska klicka sig in på Caty.Nu!




Dags för nummer 3:

Photo Flipbook Slideshow Maker


Kandylandy.Se
- En snygg och bra blogg av Vira! Vira går andra året på gymnasiet inom musik/media. Hon skriver om styling, musik, tips och självförtroendepepp. Jag tycker att hon har en jätte snygg design/header på bloggen

(Vill haa.!) och hon gör bra inlägg med snygga 'rubriker' (inte riktigt rubriker men de e texter till te.x bilder)!   

Jag läser bloggen för att den är snygg och bra (lite som med Catys blogg, gillar lite av varje) Alla som gillar snygga bloggar med bra tips; kika in på Kandylandy.se!



Näst på tur står:

Photo Flipbook Slideshow Maker


Hofh.Se
- En söt och bra blogg av Johanna Simfors! Johanna är en 17:årig tjej som skriver om apor, kläder, tips, roligheter, musik och serier. Det som jag tycker e lite extra kul e att hon jobbar med att göra serier till en lokaltidning! Serierna är väldigt roliga, se själva!:


   

Hahaha! xD

En sak till som jag tycker e bra med bloggen är att den är garanterat fri från bantningstips, provocering och elakheter! Dessutom har hon många kul inlägg!
Jag läser bloggen för att den är gullig, rolig och bra! Ni som gillar serier och roliga inlägg; ta en titt på Hofh.se vetja!



Och sist men inte minst:
Photo Flipbook Slideshow Maker


Keela.Se
- En färgglad och fin blogg av Michaela! Michaela (Keela) är en tjej på 21 år och i bloggen hittar ni tok, trams, färger, foton, kläder och illustrationer! Hon har även en kul katekori som heter "Visste du att..." som e intressant och kul att läsa! Jag tror det där med illustrationer är en speciallité för hennes bilder är väldigt fina! Bevis:


  E den inte hur snygg som helst? Tycker jag!  

Jag läser bloggen för att den är kul och bra gjord (vilket dem andra också är)! Ni som gillar färger och kul inlägg; ta en titt på Keela.Se!


Det här inlägget har nu tagit flera timmar att göra nu! Dessutom så försvann typ halva när min dumma Mac gick tillbaka en sida helt plötsligt och jag var tvungen att göra om nästan allt! x_x  Men dem här tjejerna/bloggarna bildar tillsammans en liten 'pakt' och dem kallar sig för:

Hoppas nu att ni fått några tips på bloggar som ni vill kolla igenom (But don't forget me!) och att ni tycker jag har gjort ett riktigt snyggt inlägg (Hoppas att ni uppskattar det)!


Vi hörs och störs! ;D

 
 
Ingen bild

Wilmis

7 mars 2012 14:28

Jag tror att du kommer lyckas ganska bra i tävlingen!
Lycka till! //Wilmis -.-'

 
Julia

Julia

7 mars 2012 14:44

Sv: Det gör inget kompiiiis!<3
Men, haha vad pinsamt!:b
Kram

http://juliaocornelia.blogg.se

 
Ingen bild

Molle

7 mars 2012 19:11

Hejja Elli <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;_;

Av Elli - 30 maj 2013 19:30

JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT BLOGGA JAJAJA GLÖMMER ALDRIG BORT OCH ÄR INTE FÖR LAT ORKAR ALLTID GÖRA INLÄGG Nej ärligt, sorry. Jag vet att det är irriterande när bloggare skriver så på bloggarna, när de ber om förlåtelse och säger att de ska skärpa sig o...

Av Elli - 3 maj 2013 17:00

Det har snart gått två veckor sedan jag blev förskyld! Nästan det enda jag orkat göra är att kolla på anime/pewdiepie, lyssna på musik och ritat lite.. ._.  Fast i onsdags så orkade jag gå hem till Molle faktiskt (hon övertalade mig på något vis). Vi...

Av Elli - 3 maj 2013 14:26

                                        WIP = Work In Progress     Random.. ^^ *Ignorera fönstret och att ögat inte är riktigt som det bör vara* ;_;   Random Fairy tail-relaterat.. ^^  Ville för...

Av Elli - 28 april 2013 19:15

  Var jag och såg idag inne i stan med 3D ^^   Tyckte den var helt okej.. Inget som jag kommer vela se flera gånger men den var inte dålig heller. Någon som ska se den eller som redan sett den?   //Elli ...

Av Elli - 27 april 2013 16:15


Klicka på bilden för att komma till bloggen!   Länkbytardags! ^^ Nessies Simsblogg är en blogg blandat med massor om The Sims och Nessies gameplay! Tidigare bloggade Nessie under bloggnamnet Hippieflickan (Ni kanske minns henne?) som jag skr...

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards