MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Äng-prov + sjuk humor = längre inlägg xP

Av Elli - 14 februari 2012 17:29

Heyy!

Idag har det varit en ganska schysst dag, ska snart iväg när pappa kommer tillbaka från frissören för vi ska åka och hämta ett paket (med två saker i.   + en räkning då..). Kan ni gissa vad den kan innehålla? Jasså? Inte? Isåfall blir det fängelse i 7 månader!!

Mohahahahahahahahahaha..     nä, skojade bara.. Har så sjuk humor ibland så att man måste vara uppe till 3 för att skämtet ska bli kul.. xP

Föressten; vill ni se en kul bild?? Om svaret blev nej så kan du som svarat "nej" hoppa över bilden under. Ni som svarat "ja"; fortsätt att läsa:

Hihi, hittade den här i förrigår :


 

"Hääj! :D"


E han inte söt? (Sälen som kikar fram i kanten) Hehe.. x)  


Oj! Ehh.. tillbaka till ämnet!  

Det som finns i paketet är från 24 (klicka på '24' för att gå in på deras sida) Och är ett mobilskal som jag behövt ett tag nu.. blev lite desperat (som ni kanske förstår) efter ha tappat min mobil så att batteriet flygit ur så jag tog en billig bara! Den blev svart..

Och den andra grejen e en kontroll till mitt PS2 (igentligen Pezzans, fast jag har den för hon har ingen tv) för jag har bara 1.. och vissa spel kan man ju spela 2 på så då vill jag ju kunna göra de! Hade 2 förut men den enas sladds skydd (det som sitter runt om alla små-sladdar och gör så att den bara e en sladd och skyddar) så den blev farlig.. Sen fick jag en nyare (dem två gamla var till PS1, som jag föressten fortfarande har kvar och som fungerar utmärkt!) och en av spakarna (eller vad dem nu kallas?! kommer inte ihåg..) blev helknäppa plötsligt! Så det gick inte att använda den spaken men det är den man behöver för att styra (oftast är det den, annars 4 små knappar)!




Oj, Pappa kom hem nu! Och han.. han har med sig paketet? Yey!   


...


Nu har jag satt på nya skalet till mobilen! Oj.. känns lite som om den blivit större! Bara den får plats i fickan nu..   

*Försöker klämma ner den i byxfickan*  ...    Ja! Den gick precis i!  Och nya kontrollen ser ut som en den gamla (den med knäppa spaken)!   


Idag har det inte bara varit kul.. Jag e tillräckligt frisk för att kunna gå till skolan så jag var där idag... Urk.. Inte kul när man inte kan vara med på idrotten och dem andra får leka 'kinesiska muren'.. En kul sak var att vi fick ett geléhjärta var på Svenskan av Friends:are som delade ut dem i olika klassrum och efter lunchen fick man ta ett vaniljhjärta!


(inte min bild)


Ymmie!   (Ord som jag hittat på själv, kommer från ordet 'Yum' som betyder mums på engelska för er som inte visste de)



Men sen blev det inte mer kul för vi hade prov i Engelska idag!    Usch! Har övat en vecka på alla kapitell vi haft sen förra provet i Engelska.. Men inte så många av orden kom med i testet! Bara några enkla.. Trodde vi skulle få dem lite svårare orden..    Aja! Det blev ändå lite svårt..


Ska ta och testa nya kontrollen nu!   


Vi hörs och störs! ;D


Ps: (Äng = Eng.  Eng = Engelska)

Ps: Sorry för att det blev ett lite längre inlägg, tänkte inte på att jag kunde delat upp det.. xP

 
 
Ingen bild

Bertil 8'3

14 februari 2012 18:54

Varför stava Eng med Ä?

Elli

15 februari 2012 08:01

Det e lite galet, och det som e galet passar bra till min blogg ;)

 
Linda

Linda

14 februari 2012 19:57

Ta gärna en titt på min awesome blogg!
Du får massvis av kakor om du kommenterar massor C:

http://euphoria.myshowroom.se

 
tilde

tilde

14 februari 2012 20:34

Vilken fin blogg!! :)

http://tilletuff.blogg.se

Elli

15 februari 2012 08:01

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;_;

Av Elli - 30 maj 2013 19:30

JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT BLOGGA JAJAJA GLÖMMER ALDRIG BORT OCH ÄR INTE FÖR LAT ORKAR ALLTID GÖRA INLÄGG Nej ärligt, sorry. Jag vet att det är irriterande när bloggare skriver så på bloggarna, när de ber om förlåtelse och säger att de ska skärpa sig o...

Av Elli - 3 maj 2013 17:00

Det har snart gått två veckor sedan jag blev förskyld! Nästan det enda jag orkat göra är att kolla på anime/pewdiepie, lyssna på musik och ritat lite.. ._.  Fast i onsdags så orkade jag gå hem till Molle faktiskt (hon övertalade mig på något vis). Vi...

Av Elli - 3 maj 2013 14:26

                                        WIP = Work In Progress     Random.. ^^ *Ignorera fönstret och att ögat inte är riktigt som det bör vara* ;_;   Random Fairy tail-relaterat.. ^^  Ville för...

Av Elli - 28 april 2013 19:15

  Var jag och såg idag inne i stan med 3D ^^   Tyckte den var helt okej.. Inget som jag kommer vela se flera gånger men den var inte dålig heller. Någon som ska se den eller som redan sett den?   //Elli ...

Av Elli - 27 april 2013 16:15


Klicka på bilden för att komma till bloggen!   Länkbytardags! ^^ Nessies Simsblogg är en blogg blandat med massor om The Sims och Nessies gameplay! Tidigare bloggade Nessie under bloggnamnet Hippieflickan (Ni kanske minns henne?) som jag skr...

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards