MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Chatta med en dator? ;o

Av Elli - 2 februari 2012 17:33

Heyy!

Jag skulle ju göra ett inlägg snart och nu har det gått snart! ;D

Kommer även ha den där nya typsnitten denna gång också som ni säkert märker ;)


Innan jag börjar berätta så ska jag visa den här lilla filmen som jag själv spelat in! ;D



Hehe! Alltså: Jag chattar med någon.. Men med vem?    Hehe, ja! De e faktist en dator som jag chattade med! En dator som försöker förstå vad jag skriver och försöker ge ett passade svar, Men den lyckas inte alltid som ni kanske märker xD

För att komma in på den här Prata med datorn så klicka HÄR eller gå in på www.pratameddatorn.net/1/ för att själv testa att chatta med den! x)

En rolig grej ni kan testa är att skriva "Jag heter (namn)" (Ni skriver erat namn eller vad ni vill bli kallade för där jag skrivit "(namn)") Och så nästa gång ni kommer svarar den: Hej (namn)!  Så den kommer ihåg er om ni skrivit så! x) Men det är inte alltid det funkar men de e väl värt ett försök?    Och dessutom så står det "(Namn)" istället för "Du"!     


Ni kanske undrar vad det har med bloggen att göra? Joo.. Jag ska lägga till den på menyraden! Tror jag ska lägga till Prata med datorn 2, för den e den nyare variation. Men båda e förståss bra  

Här e video nummer 2 som jag spelat in! Och denna gång chattar jag med Prata med datorn 2:


 


Så ska fixa senare i kväll (Innan kl 20.00) den där lilla rutan med "prata med datorn" så ni finner den i alla fall efter kl 8 ikväll x)


Föressten.. Har ni tänkt på att de e en ny månad redan? Januari gick jättefort! O.o Eller hur? Jag bloggade ganska mycket den månaden, tror nog att jag kommer fortsätta med det    De e redan 2 Februari.. Vet ni vad det betyder? ... Nä, det betyder att det snart finns en ny tonåring i det här huset.. x_x  En sak som jag kan se som posetivt just nu e väl att jag kan börja jobba med att sälja tidningar och få tjäna lite egna pengar! Jippie..


Vi hörs och störs! ;D

 


Ps: Vad tycker ni om typsnittet? E de snyggt eller ful? ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;_;

Av Elli - 30 maj 2013 19:30

JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT BLOGGA JAJAJA GLÖMMER ALDRIG BORT OCH ÄR INTE FÖR LAT ORKAR ALLTID GÖRA INLÄGG Nej ärligt, sorry. Jag vet att det är irriterande när bloggare skriver så på bloggarna, när de ber om förlåtelse och säger att de ska skärpa sig o...

Av Elli - 3 maj 2013 17:00

Det har snart gått två veckor sedan jag blev förskyld! Nästan det enda jag orkat göra är att kolla på anime/pewdiepie, lyssna på musik och ritat lite.. ._.  Fast i onsdags så orkade jag gå hem till Molle faktiskt (hon övertalade mig på något vis). Vi...

Av Elli - 3 maj 2013 14:26

                                        WIP = Work In Progress     Random.. ^^ *Ignorera fönstret och att ögat inte är riktigt som det bör vara* ;_;   Random Fairy tail-relaterat.. ^^  Ville för...

Av Elli - 28 april 2013 19:15

  Var jag och såg idag inne i stan med 3D ^^   Tyckte den var helt okej.. Inget som jag kommer vela se flera gånger men den var inte dålig heller. Någon som ska se den eller som redan sett den?   //Elli ...

Av Elli - 27 april 2013 16:15


Klicka på bilden för att komma till bloggen!   Länkbytardags! ^^ Nessies Simsblogg är en blogg blandat med massor om The Sims och Nessies gameplay! Tidigare bloggade Nessie under bloggnamnet Hippieflickan (Ni kanske minns henne?) som jag skr...

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards