MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Ett avsked och nostalgi..

Av Elli - 19 januari 2012 19:29

Helluu!

Nu har jag tagit farväl av min gamla Msp-blogg    Har bloggat på den ganska länge men glömde den ett tag. Och nu har jag ju gjort den här bloggen så jag ska ha kvar den här. Bloggplatsen.se är bättre än Blogg.se tycker jag, det är därför jag har den här nu..

Msp-bild jag hade på bloggen någon gång:


 
  


Tycker den blev ganska bra, den visade min tuffa sida men jag hade ofc en söt och gullig sida också! Eller "hade" och "hade"..  jag är ju kvar på Msp men spelar inte så mycket som jag gjorde förut... Det känns lite sorligt, msp e ju super!    Min Msp-blogg finns kvar, men jag kommer inte att skriva på den längre.. Och nu när jag kollar på gamla inlägg så känns det lite som igår.. För i 5:an var det väldigt mycket Msp som jag och mina två bästisar snackade om! Ja, det var underbara tider ^^ men det går inte längre, för mina två bästisar går ju i en annan skola! men jag träffar dom förståss då och då! Och en av bästisarna som jag snackar om just nu e Molle! Hon heter Polly_10 på Msp, nästan som jag! det var föressten min idé att vi skulle heta ganska lika (Heter själv Lina_10). Och den andra bästisen har jag nämnt någon gång! Det e Lellan jag snackar om! Hon heter föressten Lellan på msp också men hon kallas vanligast för sitt riktiga namn men ibland kallas hon för Floops, Floopsis (etc, etc..) för hur hon är. Här på bloggen kallar jag henne Lellan för att de kan vara lite förvirrande med "Floops" (som utalas Flopps).

Men min blogg heter föressten MspLina.blogg.se OBS! innan ni tar en titt på min före detta blogg så se till att ni e klara här för länken gör så att man kommer in på bloggen men öppnas inte i nytt fönster! Men det finns också chans att ni inte kommer in på sidan! Men då kan ni skriva in den som vanligt där uppe.


Nu e de dags för en annan bild som jag använde ett tag i bloggen som avslutning:


 


Och så minns jag att jag avslutade med på ett ungefär hur jag mådde, t.ex: Mvh från en glad Lina_10, Mvh från en förvirrad Lina_10, Mvh från en fotograf vid namn Lina_10, m.m

Och då hade ju jag min vanliga dator (eller den lilla) så jag kunde använda Paint och göra dom här bilderna..


Just det! Vecka 5 så har dom "lovat" att vi ska ha nätuppkoppling i skolan, så att vi kommer in på internet! *Längtar* ^^ och ni undrar kanske för varför jag gör " tecken? Det betyder att vi inte kan veta helt enkelt! För dom lovade att vi skulle få datorerna snart, snart, snart, så tog det en hel termin!  


Och dessutom! Vecka 5 på tosdagen där så e de första gången (av 10 st) som Komtek - dresera ditt eget husdjur kursen - börjar! inte som jag gissade förut..   


Men nu e klockan 20.00 och jag får inte sitta vid datorn längre så jag måste avsluta så snart som möjligt och börja göra So-läxorna som e till imorrn!


Vi hörs och störs! ;D

//Elli


Ps: funderar på att skaffa en liten kul avslutning som "Elli" i snygga bokstäver eller liknande! Vad tror ni om det? ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;_;

Av Elli - 30 maj 2013 19:30

JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT BLOGGA JAJAJA GLÖMMER ALDRIG BORT OCH ÄR INTE FÖR LAT ORKAR ALLTID GÖRA INLÄGG Nej ärligt, sorry. Jag vet att det är irriterande när bloggare skriver så på bloggarna, när de ber om förlåtelse och säger att de ska skärpa sig o...

Av Elli - 3 maj 2013 17:00

Det har snart gått två veckor sedan jag blev förskyld! Nästan det enda jag orkat göra är att kolla på anime/pewdiepie, lyssna på musik och ritat lite.. ._.  Fast i onsdags så orkade jag gå hem till Molle faktiskt (hon övertalade mig på något vis). Vi...

Av Elli - 3 maj 2013 14:26

                                        WIP = Work In Progress     Random.. ^^ *Ignorera fönstret och att ögat inte är riktigt som det bör vara* ;_;   Random Fairy tail-relaterat.. ^^  Ville för...

Av Elli - 28 april 2013 19:15

  Var jag och såg idag inne i stan med 3D ^^   Tyckte den var helt okej.. Inget som jag kommer vela se flera gånger men den var inte dålig heller. Någon som ska se den eller som redan sett den?   //Elli ...

Av Elli - 27 april 2013 16:15


Klicka på bilden för att komma till bloggen!   Länkbytardags! ^^ Nessies Simsblogg är en blogg blandat med massor om The Sims och Nessies gameplay! Tidigare bloggade Nessie under bloggnamnet Hippieflickan (Ni kanske minns henne?) som jag skr...

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Skapa flashcards