MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Extremt inlägg! O.o

Av Elli - 18 januari 2012 16:16

Heyy!

Ni kanske undrar vad jag menar med extremt inlägg? Jo, det betyder att det blir ett låångt inlägg så se till att ha lite tid när ni läser det här, om ni vill läsa hela nu.


Först till vad som hänt i skolan..

I måndags (glömde berätta) så hade vi handboll på idrotten. Vi (klassen) delades upp på 4 lag, 2 tjej-lag och 2 kill-lag så tjejer fick spela mot tjejer och killar fick spela mot killar. Men när vi tjejer fick spela så gjorde jag bort mig!    Så här gick det till: andra tjejlaget kom ganska nära målet där en kille i klassen var målis, så plötsligt får vi tillbaka bollen och jag får bollen. Då gör jag det som alla försöker göra: mål. Men sen upptäcker jag att det är FEL MÅL!!    Det var tur att killen "våran" målis tog bollen och som tur var är jag en dålig skytte i handboll.. Jag vet att det inte heter skytte! men kommer lixom inte på vad det heter?

I går på idrotten hade vi styrketräning. Det skulle nog ha varit kul om jag hade haft lite bättre kondis...  

Idag fick vi engelska förhör fast vi skulle ha haft den igår, för våran eng- och sv-fröken var inte i skolan igår och vikarien hade glömt att ge oss uppgifterna / inte fått uppgifterna så vi fick förhöret idag när våran riktiga lärare var tillbaks och så fick vi tillbaka från förra föhöret som vi fått göra på datorn och skickat till henne. Och det hade gått ganska bra, en av mina bättre förhör och jag hade knapp övat på de! O.o

Till idag hade vi också Franska läxa på 17 frukter + göra klart en grej på Keynote som e ett program på Mac-datorer (vet inte om det finns på alla såna datorer men på Macbook iallafall) och vi hade bara fått en vecka på oss att göra klart den så satt i typ en timme igår utan att vara helt klar! O.o  Men jag överlevde förhöret!    Det var visst inte så super viktigt att göra klart grejern i Keynote och förhöret var muntligt klassen tillsamans!! :DD  Det ska jag säga er är inte vanligt att vi får! Så jag kunde bara några frukter och kom undan med det! Jag kommer självklart arbeta lite senare med att försöka få in frukerna i huvudet..


Nu till nästa grej!

Men innan jag börjar berätta om en lite kul grej som jag blev så nöjd med igår så ska jag visa 2 kul saker från Mange Makers! Alla här har väl hört talas om dom? om inte har ni missat något som har stått i tidningar (eller tidning..?), som varit på radio och varit poppis på Youtube! Mange Makers är 4 killar som har gjort 2 låtar (än så länge? ^^) som vääldigt många kan eftersom texten är enkel. Jag ska inte visa videorna till låtarna om ni trodde de! Eller jo.. jag ska visa dom, men INTE dom officiella videorna! :D  Jag hittade klippen nyss på youtube! Det är en tjej (flera personer också men de e hon som syns mest ("stjärnan") Först in: Fest Hos Mange!



Inte super bra skulle jag nog säga, men nästa video är lite bättre/roligare!

Men nu tror ni kanske att jag skrivit fel? Jag skrev ju "Men innan jag börjar berätta om en lite kul grej som jag blev så nöjd med igår så ska jag visa 2 saker från Mange Makers!" jag har faktist inte skrivit fel! Nä! Låtarna är ju från Mange Makers, eller hur? ^^

Men nu till nästa video: Mange Bjuder!



Lite bättre va? Tycker jag iallafall ^^


Och nu slut på underhållningen ( eller kommer det mer? x) )

Igår var jag och shoppade med mamma på Kappahl och sen när jag kom hem ville jag se film och sen hade jag helt enkelt inte lust att blogga..  Innan mamma kommit till Kappahl så gick jag till barn-avdelningen där det fortfarande finns 1 (eller 2) stolek som jag kan ha och nästan direkt hittade jag en snygg hoodie (tror det heter och stavas så?) som jag direkt blev kär i! Asså jag blev INTE så där kär så att man vill köpa rosor och choklad åt en! Jag menar asså att man gillar den direkt och fasnar för den. Här e en bild:

 

Vet att det ser lite skumt ut när mitt ansikte e borta men vill som sagt vara lite anonym ^^

Kanske senare i livet att jag börjar lägga ut bilder på mig själv utan att ta bort ansiktet.. vem vet?

Och den är INTE stickad som det kanske ser ut som! De e en kofta/hoodie som har luva och dragkedja som inte syns för den e svart ;))

Men den här koftan/hoodien köpte jag igår på rean för 100 kr. Luvan e supermysig och de e ju resten också då men de e extra mjukt där ^^  Blev väldigt nöjd med den.


Vi hörs och störs! ;D

//Elli

 
 
EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

19 januari 2012 18:33

Haha va kul att du gillar Mange Makers :D Dom går i min skola :D

sv: hihi, jag brukar svara på kommentarer ibland när jag har tid :3 kul att du blev så glad! Och du ville se hur jag såg ut med färgen Bad Boy Blue, jag har bild i detta inlägg: http://epicfaiil.blogg.se/2011/may/fest-i-hela-huset.html#comment

Kram!

http://epicfaiil.se

 
JustMakeItBeat ~ JENNI

JustMakeItBeat ~ JENNI

19 januari 2012 19:56

Himla awesome blogg! C;

http://www.justmakeitbeat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;_;

Av Elli - 30 maj 2013 19:30

JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT BLOGGA JAJAJA GLÖMMER ALDRIG BORT OCH ÄR INTE FÖR LAT ORKAR ALLTID GÖRA INLÄGG Nej ärligt, sorry. Jag vet att det är irriterande när bloggare skriver så på bloggarna, när de ber om förlåtelse och säger att de ska skärpa sig o...

Av Elli - 3 maj 2013 17:00

Det har snart gått två veckor sedan jag blev förskyld! Nästan det enda jag orkat göra är att kolla på anime/pewdiepie, lyssna på musik och ritat lite.. ._.  Fast i onsdags så orkade jag gå hem till Molle faktiskt (hon övertalade mig på något vis). Vi...

Av Elli - 3 maj 2013 14:26

                                        WIP = Work In Progress     Random.. ^^ *Ignorera fönstret och att ögat inte är riktigt som det bör vara* ;_;   Random Fairy tail-relaterat.. ^^  Ville för...

Av Elli - 28 april 2013 19:15

  Var jag och såg idag inne i stan med 3D ^^   Tyckte den var helt okej.. Inget som jag kommer vela se flera gånger men den var inte dålig heller. Någon som ska se den eller som redan sett den?   //Elli ...

Av Elli - 27 april 2013 16:15


Klicka på bilden för att komma till bloggen!   Länkbytardags! ^^ Nessies Simsblogg är en blogg blandat med massor om The Sims och Nessies gameplay! Tidigare bloggade Nessie under bloggnamnet Hippieflickan (Ni kanske minns henne?) som jag skr...

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards