MaybeCrazy.Bloggplatsen.Se

Alla inlägg under december 2011

Av Elli - 20 december 2011 16:53

Hejjsan igen!

Idag har jag (och resten av klassen) fått våra efterlängtade Macdatorer! Det blev MacBook's som ni säkert förstår ^^

Så jag skriver just nu detta på den datorn! Den e så häftig och ny! Till skilnad från min lilla och gamla laptop och dator (en fast dator) men för att jag fått den här har pappa sagt att vi kanske ska sälja lilla laptopen.. :(  Det har ju hängt med så mkt! ;'(

Men nu ska vi nt tänka på det utan jag ska visa två roliga klipp! Elr jag kanske ska säga fastnande klipp? xD

Jaja, det här är en rolig liten sång som en docka (näbbdjur) sjunger! Det är ju självklart att det är någon som styr honom och sjunger men det ser ut som om det är dockan som gör det! Kolla själva:



Älskar den låten! ;DD

Det fastnar väldigt bra va? hehe, trodde väl de! xD

Jaja, det här är ingentligen en reklam men den e kul!



"Giga pudding!" ;D


Vi hörs och störs! ;D

//Elli

Av Elli - 18 december 2011 00:11

Hejjsan!

Ni kanske undrar vilka "Galenskaparna" och "after shave" e? elr har ni hört talas om dem redan? ifall du redan vet vilka de e så kan du hoppa förbi nästa.. vad heter det nu igen.. ehh.. eh, a! nästa "bit" får vi säga då!


Galenskaparna och After shave är två roliga "grupper" som gör/gjorde tokroliga sketcher! xD

Testa att söka på dem på Youtube elr på Wikipedia om ni vill veta ennu mer!


Här är två roliga videos med dem men var mkt uppmärksam för dem pratar ganska snabbt:



Hahaha! xD

"Han har fastnat i vinkelvolten!" x'D

Jaja.. ;'D  Här är en annan med dem:



Hehe! ;'D

Hängde ni med? Om nt så får ni kolla igen då.. xD


Vi hörs och störs! ;'D

//Elli

Av Elli - 17 december 2011 22:47

Hejjsan ennu en gång!

Nu har jag två fusk till The Sims 2 och 3 (kanske till den första oxå, vet nt) och som ni säkert redan listat ut så handlar det om hur man får mer simdaler (sims pengar)..


Gör så här för att få 1000 simdaler:

1. Öppna fuskrutan (shift + ctrl + c) när du är inne på en familj.

2. Skriv in: kaching

3. Tryck Enter

4. Klart!

Du kan göra den flera gånger om du vill ha mer.


Gör så här för att få 50 000 simdaler:

1. Öppna fuskrutan (shift + ctrl + c) när du är inne på en familj.

2. Skriv in: motherlode

3. Tryck Enter

4. Klart!

Du kan göra den flera gånger om du vill ha mer.


Kort och enkelt! :D


Vi hörs och störs! ;D

//Elli

Av Elli - 17 december 2011 22:24

Hejjsan igen!

Mamma har visat lite kul parodier på youtube för mig nyligen! Dem e super! xD

Dem är gjorda av "Weird al" Yankovic, som har gjort många bra parodier!

Mina två favvos är två Michael Jackson låtar som han gjort om. Har ni hört talas om "Bad" och "Beat it"? Dem har han gjort parodier på så dem heter "Fat" och "Eat it" istället! xD

Kolla själva!



Haha! xD

Jag varnar er att på slutet av nästa video kan var lite läskig på slutet för dem har tagit från ngn annan MJ video då dem förvandlas till monster..? (han får typ kattögon?)

Men han e nt så läskig! Men man kan bli lite skrämd om man nt e berdd, men de e ni nu! Så se nästa klipp nu!



Hehe! xD


Ja, det var allt för just nu!


Vi hörs och störs! ;D

//Elli

Av Elli - 17 december 2011 22:11

Ni kanske tror att jag e crazy för att bloggen heter "maybe crazy" men det stämmer nt! (elr..? xD)

Jag (12 år, tjej) älskar att sitta vid datorn (och självklart andra saker) och kmr därför att berätta om lite kul saker på och utanför nätet. ^^

Jag kan oxå berätta att jag vill vara lite anonym så jag kmr kallas Elli här på bloggen om ni undar :)


Vi hörs och störs! ;D

//Elli

Tidigare månad - Senare månad

Hey! :)


Hej och välkommen du som hittat hit till min lite galna blogg! Jag är en tjej på 14 år som bloggar om mitt liv, spel, musik och mycket mer!

Hoppas du ska trivas! c:

//Elli

           Min mail ifall du vill

                kontakta mig:

   

Översätt / Translate

Mina Senaste Inlägg:

Mina Kategorier:

Söker Du Efter Något?:

Vad Väljer Du?

Vad för nytt vill ni att jag ska införa/ha mer av på bloggen?
 Anime!
 Mer videos!
 Let's play! (Jag spelar och kommenterar)
 Spel! (Sims, Spyro m.m.)
 Film!
 Foton!
 Musik!
 Mat och bakning!
 Turorials!
 Inspiration!
 Special Fridays! (Påminner om Fridays with Pewdiepie)
 Recentioner! (Film, böcker, spel..)
 Memes! (Roliga bilder)
 Step-by-step bilder!

Fråga Mig Om Något ^^

27 besvarade frågor

OBS!

Man får inte ta eller "låna" mina bilder utan tillåtelse från mig! Vissa bilder har jag dock säkrat men man får ändå inte ta/"låna" utan att fråga!  

Detta gäller varsomhelst, 24 timmar om dygnet! Med andra ord: Detta gäller hela tiden!

Chatta Med En Dator!

Skriv Något Vetja! :)

Bloggvänner

Blandat

Andra bra bloggar

bloglovin

Akiverade Inlägg:


Ovido - Quiz & Flashcards